logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۶۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

دفتر تعاونی شهرک‌ها به تعهدات ماده ۱۸ عمل نکرده‌اند/ ساخت ۱۰ مدرسه توسط اداره کل راه و شهرسازی زنجان

دفتر-تعاونی-شهرک‌ها-به-تعهدات-ماده-۱۸-عمل-نکرده‌اند-ساخت-۱۰-مدرسه-توسط-اداره-کل-راه-و-شهرسازی-زنجان
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دفتر تعاونی بسیجیان، گلشهر، الهیه، کوی خرداد، و... به تکلیف ماده ۱۸ خود عمل نکرده‌اند.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه بر اساس یافته‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در شهر زنجان با کمبود ۶۰ مدرسه مواجه هستیم، اظهار کرد: چون این ۶۰ مدرسه جزو مدارس دولتی هستند سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید اعتبارات لازم را تامین کند و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان این مدارس را بسازد.

وی با اشاره به پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای تامین این مدارس و کمک به شهر زنجان است، ابراز کرد: در شهرک‌هایی که جدیداً در شهر زنجان ایجاد شده‌اند به تکلیف ماده ۱۸ خود عمل نکرده اند و از ظرفیت ماده ۱۸ می‌توان برای تامین مدارس استفاده کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهرک گلشهر ۳۰ مدرسه نیاز است و حداقل نیمی از این مدارس را باید دفتر تعاونی گلشهر می‌ساخت و تحویل آموزش و پرورش می‌کرد، تصریح کرد: متاسفانه تعاونی گلشهر این کار را انجام نداده و به تکلیف خود عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه دفتر تعاونی بسیجیان،  الهیه، کوی خرداد، و... نیز به تکلیف ماده ۱۸ خود عمل نکرده‌اند، عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی به عنوان دستگاهی که شهرک سازی کرده است در شهرک هایی که راه و شهرسازی ساخته هر تعدادی که مدرسه نیاز است آن را خواهد ساخت.

بیات منش با بیان اینکه در همان جلسه عنوان شد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان اعتبارات لازم برای ساخت ۲۰ مدرسه را تامین کند، ادامه داد: ۲۰ مدرسه باید توسط تعاونی‌ها و اداره کل راه و شهرسازی ساخته شود.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی مدرسه مورد نیاز در شهرک‌های ساخته شده توسط این اداره کل را شروع به احداث کرده است، ادامه داد: پیمانکار چهار مدرسه انتخاب شده و ۶ مدرسه دیگر در مرحله طراحی است.

مدیر کل راه و شهر سازی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی متعهد شده است که این ۱۰ مدرسه را در طول سه سال تحویل اداره کل آموزش و پرورش دهد،  افزود: هفت مدرسه از بین ۱۰ مدرسه عنوان مصوبات سفر ریاست جمهوری است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر