logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۶۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

2.5 درصد تولید ناخالص داخلی کشور برای امنیت هزینه می‌شود/ کارگران به عنوان افسران حوزه اقتصاد باید شعار سال را به شعور تبدیل کنند

2.5-درصد-تولید-ناخالص-داخلی-کشور-برای-امنیت-هزینه-می‌شود-کارگران-به-عنوان-افسران-حوزه-اقتصاد-باید-شعار-سال-را-به-شعور-تبدیل-کنند
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی کشور برای امنیت هزینه می‌شود گفت: در زمان طاغوت 7.5 درصد تولید ناخالص داخلی برای مسائل امنیتی هزینه می‌شد در حالی که با هیچ کس جنگی نداشتیم.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدا و غبارروبی مزار شهدا به مناسب هفته کار و کارگر اظهار داشت: روز قدس، مایه مسرت است و فردا بعد از 2 سال که این راهپیمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود دوباره همه در کنار هم برای حمایت از آرمان‌های فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه فلسطین، مساله اول جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: در حالی که رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر همراهان این رژیم می‌خواهند این موضوع به غفلت سپرده شود اما آحاد مختلف مردم ایران اسلامی فردا در کنار هم در صفوف به هم فشرده حرکت خواهیم کرد و این یادگار و میراث ماندگار حضرت امام(ره) را به فراموشی نخواهیم سپرد.

سردار طهماسبی افزود: طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، آثاری از این رژیم غاصب و کودک‌کش تا سال‌های آینده نخواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری، گفت: کارگران، افسران عرصه اقتصاد مملکت هستند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های و دستاوردهای مختلف کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی در اوج هستیم.

سردار طهماسبی خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت 7.5 درصد تولید ناخالص داخلی برای مسائل امنیتی هزینه می‌شد در حالی که با هیچ کس جنگی نداشتیم پس تمام این هزینه‌ها برای سرکوب ملت به کار می‌رفت اما امروز با تمام دشمنی‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران است 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی برای امنیت کشور هزینه می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های امنیتی و دفاعی کشور خاطرنشان کرد: پدر موشکی رژیم صهیونیستی در برنامه‌ای که در سرزمین‌های اشغالی اجرا می‌شد، کلاه خود را به احترام دانشمندان جوان ایرانی برداشته و به این موضوع اشاره می‌کند که امروز جوانان ایرانی در دفاع از کشورشان و در ساخت و تولید موشک‌های مختلف، دست بالا حتی به روی آمریکا دارند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه شعارهای اول انقلاب یعنی «نه شرقی نه غربی» را امروز به شعور تبدیل کرده‌ایم، تصریح کرد: مشکلاتی در حوزه اقتصادی در کشور داریم که همه مسئولین در حوزه‌های مختلف باید تلاش کنیم تا حل شود.

وی گفت: زمانی در این کشور آن‌هایی که مستشار در ایران بودند، می‌گفتند ایرانی‌ها بلد نیستند که دست به آچار شوند اما امروز همین کارگران و متخصصان در عرصه‌های مختلف به حدی رسیده‌اند که کشورمان در بعضی مسائل اقتصادی در دنیا جزء رتبه‌های اول تا ششم است.

سردار طهماسبی خاطرنشان کرد: این را آمارهای دشمنان می‌گوید اما همین دشمن می‌خواهد این امارها را انکار کند و بگوید که مسئولان ایرانی تلاش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند که اگر امروز جهاد تبیین را راه نیندازیم و دستاوردهای کشور را تبیین نکنیم دشمن 180 درجه برعکس روایت خواهد کرد، اظهار داشت: در فضای درهم‌ریخته مجازی می‌بینیم که می‌خواهند رژیم طاغوت را تطهیر کنند در صورتی که اگر خاطرات شاه نالایق ایران و همراهان او را بخوانید می‌بینید که انگلیسی‌ها چه بلایی بر سر کشورمان آوردند.

سردار طهماسبی با اشاره به رشادت و فداکاری شهدا از ابتدای انقلاب تا زمان حاضر گفت: امروز ما در همه حوزه‌ها باید تبیین کنیم و جهاد تبیین در حوزه کارگری، ایثار و کار اضافه برای تولید است.

سردار طهماسبی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: تحقق این شعار بر عهده کارگران و افسران حوزه تولید و کار و کارگری است هر چند دشمن می‌خواهد بگوید که فقط یک شعار است اما ما باید شعار را تبدیل به شعور کرده و عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که بگوییم به عنوان سرباز در حوزه کارگری، فرمان رهبر انقلاب را دریافت کردیم و به آن عمل می‌کنیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر