logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۶۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون شهردار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد؛

آمادگی شهرداری برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان

آمادگی-شهرداری-برای-برگزاری-راهپیمایی-روز-جهانی-قدس-در-زنجان
معاون خدمات شهری شهردار زنجان با بیان اینکه تمهیدات لازم توسط شهرداری برای راهپیمایی روز جهانی قدس پیش‌بینی شده است، گفت: شهرداری زنجان تمام تکالیفی که بر عهده واحدهای مختلف این نهاد گذاشته شده را به نحو احسن انجام می‌دهد تا شاهد برگزاری یک راهپیمایی باشکوه با حضور پرشور شهروندان در روز جهانی قدس باشیم.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: تکالیفی که بر عهده شهرداری گذاشته شده جهت برگزاری مراسم راهپیمایی به نحو احسن انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نظافت، پاکسازی، زشتی‌زدایی و فضاسازی و آذین‌بندی مسیر راهپیمایی شهر زنجان جهت فراهم کردن حضور راهپیمایان انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه حوزه‌های مختلف شهرداری زنجان در این روز آماده‌باش هستند، افزود: واحدهای مختلف آتش‌نشانی جهت تامین امنیت راهپیمایی در مسیر، مستقر می‌شوند ضمن اینکه پرچم ایران و فلسطین نیز توسط سازمان فرهنگی شهرداری به اهتزار درخواهد آمد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: علاوه بر موارد مذکور، مسائل مربوط به فعالیت اجرائیات، آماده‌سازی فضای سبز و احیاناً آسفالت‌ریزی و یا جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و یا شست‌وشوی مسیر نیز در صورت نیاز انجام می‌شود تا مسیری هموار برای حضور مردم در راهپیمایی فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم توسط شهرداری زنجان برای راهپیمایی روز جهانی قدس پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: شهرداری زنجان تمام تکالیفی که بر عهده واحدهای مختلف این نهاد گذاشته شده را به نحو احسن انجام می‌دهد تا شاهد برگزاری یک راهپیمایی باشکوه با حضور پرشور شهروندان در روز جهانی قدس باشیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر