logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۶۲۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دبیرخانه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با موج رسا:

3 مقام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور را زنجانی‌ها کسب کردند/ استقرار دبیرخانه دائمی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در زنجان

3-مقام-جشنواره-قرآن-و-عترت-دانشگاه-پیام-نور-را-زنجانی‌ها-کسب-کردند-استقرار-دبیرخانه-دائمی-فعالیت‌های-قرآن-و-عترت-دانشگاه-پیام-نور-در-زنجان
رئیس دبیرخانه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور استان زنجان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت، موفق به کسب 3 رتبه برتر شد.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه منحصربه‌فرد به پهنای کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها و تعداد کثیری از شهرها شعبه دانشگاهی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های محوری این دانشگاه، فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کنار فعالیت‌های آموزشی است، خاطرنشان کرد: ستون فقرات فعالیت‌های فرهنگی داشگاه پیام نور، فعالیت‌های قرآن و عترت است.

محمدی افزود: برای ساماندهی فعالیت‌ها، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور با توجه به سبقه و اشتهار دانشگاه پیام نور استان زنجان، دبیرخانه دائمی فعالیت‌های قرآن و عترت این دانشگاه از سال 1397 در استان زنجان مستقر شده است.

رئیس دبیرخانه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور گفت: کار این دبیرخانه، رصد، طراحی و هدایت فعالیت‌های قرآن و عترت در بخش دانشجویی، اساتید و کارکنان و همینطور آسیب‌شناسی فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه کانون‌های قرآن و عترت، مسابقات و جشنواره‌های قرآن و عترت و... است که به فضل الهی این اتفاق تاکنون افتاده و همچنان هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با تغییرات مدیریتی امور فرهنگی در دانشگاه پیام نور کشور، فعالیت‌های این دبیرخانه هم توسعه و تقویت پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: از دیگر فعالیت‌های مهم و سالانه دانشگاه پیام نور، برگزاری جشنواره قرآن و عترت در سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه است.

محمدی خاطرنشان کرد: بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت به میزبانی استان اصفهان در سال گذشته در بخش‌های مختلف آوایی، معارفی، هنری، پژوهشی و فناوری برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که برگزیدگان مرحله استانی در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند و و برگزیدگان مرحله کشوری به مرحله ملی جهت رقابت با دانشجویان سایر داشگاه‌های کشور راه پیدا می‌کنند.

رئیس دبیرخانه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور استان زنجان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت، موفق به کسب 3 رتبه برتر شد.

وی با اشاره به موفقیت‌های مکتسبه اظهار داشت: مقام اول بخش طراحی پوستر این جشنواره به اعظم رجبی (دانشجوی علوم تربیتی مرکز ابهر) تعلق گرفت.

محمدی با بیان اینکه مقام دوم بخش اذان به حسین قبادی (دانشجوی رشته الهیات- گرایش فقه و مبانی حقوق) تعلق گرفت، خاطرنشان کرد: مقام سوم رشته حفظ نیز توسط زهرا حمیدی در بخش اساتید و کارکنان به دست آمد که ایشان کارشناس حوزه آموزشی دانشگاه پیام نور زنجان هستند.

وی یادآور شد: این برگزیدگان در اردیبهشت سال جاری در تهران با سایر دانشگاه‌های کشور در رشته‌ای که برگزیده شده‌اند در مرحله ملی به رقابت خواهند پرداخت.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر