logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۶۲۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان تاکید کرد؛

کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس/ دشمنان از ترس فرهنگ اسلامی به قرآن هراسی و اسلام هراسی رو آوردند

کارنامه-درخشان-سپاه-پاسداران-انقلاب-اسلامی-از-بدو-تاسیس-دشمنان-از-ترس-فرهنگ-اسلامی-به-قرآن-هراسی-و-اسلام-هراسی-رو-آوردند
امام جمعه زنجان با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در ۲ اردیبهشت ۵۸، ابراز کرد: سپاه پاسداران در طول چهل و چند سال خدمت، کارنامه درخشانی داشته است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸، اظهار کرد: این روز یک روز تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در ۲ اردیبهشت ۵۸، ابراز کرد: سپاه پاسداران در طول چهل و چند سال خدمت، کارنامه درخشانی داشته است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آینده تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا مجموعه‌ای که از انقلاب حفاظت کند در فکر ۳ نفر دیگر به جز امام خمینی (ره) بود، ابراز کرد: شهید بهشتی، آیت الله منتظری و شهید مطهری نیز به این فکر بوده اند تا نهادی تاسیس شود و از انقلاب پاسداری کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: رهبری می فرمایند: آینده سپاه آینده بسیار مبارکی است، این سازمان با انقلاب متولد شده است و از برکات شخص امام خمینی (ره) است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه سه دهه قبل برای حفاظت از انقلاب اسلامی فراتر از مرزها سپاه بدون مرز قدس تشکیل شد، ادامه داد: سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در این مسیر بود.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در ۳ اردیبهشت ۵۹، افزود: ریشه انقلاب اسلامی، فرهنگی بود و این انقلاب از فرهنگ قرآن و سنت پیامبر نشئت گرفته است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر این فرهنگ توسعه پیدا کند استکبار احساس خطر می کند، ابراز کرد: استکبار برای مقابله با این فرهنگ قرآن هراسی و اسلام هراسی را راه انداخته است.

وی با بیان اینکه فرهنگ غربی دیگر پاسخگوی نیازهای انسان نیست، تصریح کرد: هر کسی که در فرهنگ غربی به بن بست میرسد رو به اسلام می آورد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه فرانسه که مهد دموکراسی است یکی از کاندیداهای انتخابات در این کشور به صراحت اعلام کرده است که اگر روی کار بیاید اولین کاری که انجام می‌دهد این است که حجاب را به صورت کامل ممنوع خواهد کرد، عنوان کرد: در جوامع پیشرفته دانشمندان به اسلام روی می آورند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در فرانسه ۱۲ مسجد را بسته اند و این یعنی اینکه آنها از دین اسلام می ترسند، ادامه داد: آنها از ترس فرهنگ اسلامی به قرآن توهین و جسارت می‌کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت امام علی (ع)، ابراز کرد: رهبری می فرمایند: مردم به عدل علوی نیازمند هستند.

وی با اشاره به روز قدس، خاطر نشان کرد: فلسطینی‌ها امسال ماه رمضان را رمضان المقاومة نامگذاری کرده‌اند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر