logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۶۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی است/ رهبر انقلاب زنده بودن انتفاضه فلسطین را تبیین کردند

حضور-در-راهپیمایی-روز-قدس-تکلیف-شرعی-است-رهبر-انقلاب-زنده-بودن-انتفاضه-فلسطین-را-تبیین-کردند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر حضور اقشار مختلف با نمادها و لباس مخصوص در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: تاکید بر این است که گروه‌ها از هم جدا نشوند بلکه در یک نقطه حضور داشته باشند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان زنجان اظهار داشت: اهمیت روز جهانی قدس با توجه به فرمایشات امامین انقلاب برای همگان روشن و مشخص بوده و در طول این سال‌ها نیز برای همه مردم، جا افتاده است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان خاطرنشان کرد: ایشان به زنده بودن انتفاضه و فلسطین که نزدیک‌ترین منطقه به قدس شریف است، اشاره فرمودند.

آیت‌الله خاتمی افزود: در 70 سال گذشته، تحرکی در منطقه فلسطین نبوده اما این موضوع بعد از سازش اَعراب و عوامل آمریکا بهتر خود را نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر حضور اقشار مختلف با نمادها و لباس مخصوص در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: آموزش و پرورش در صورت امکان دانش‌آموزان را در قالب چند گروه به راهپیمایی آورده و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بسیج دانش‌آموزی نیز با تابلو و نماد مشخص در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز با لباس فرم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند، خاطرنشان کرد: اما تاکید بر این است که از هم جدا نشوند بلکه در یک نقطه حضور داشته باشند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مساله فلسطین و روز جهانی قدس، موضوع تازه‌ای نیست، افزود: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک تکلیف شرعی و ملی بوده و با توجه به اینکه در 2 سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی، تعطیل بوده امسال باید با تلاش و هماهنگی تمام مسئولان به‌صورت باشکوه برگزار شود.

*‌ نشست‌های روشنگری به مناسبت روز قدس در مدارس برگزار می‌شود

هادی توفیقی، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه گفت: بسیج دانش‌آموزی به عنوان بزرگترین تشکل دانش‌آموزی و قانونی با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش، مجموعه‌ای از برنامه‌ها در سطح مدارس را به مناسب روز جهانی قدس برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه نشست‌های روشنگری به مناسبت روز جهانی قدس در قالب حلقه‌های صالحین در مدارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقه دلنوشته دانش‌آموزان به کودکان فلسطینی و همدردی با نوجوانان فلسطینی نیز برگزار می‌شود که بهترین دلنوشته‌ها روزانه در کانال‌های مجازی بارگزاری می‌شود.

توفیقی افزود: جریان‌سازی رسانه‌ای در فضای مجازی و تبیین مساله فلسطین به مدت 3 تا 5 دقیقه در ابتدای هر کلاس درسی توسط معلمان نیز بخش دیگری از برنامه‌ها در این حوزه است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر