logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان:

اتصال برق علت آتش سوزی در شهرک الهیه زنجان بود/ 6 اکیپ به محل حادثه اعزام شدند

اتصال-برق-علت-آتش-سوزی-در-شهرک-الهیه-زنجان-بود-6-اکیپ-به-محل-حادثه-اعزام-شدند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان با اشاره به آتش سوزی شهرک الهیه زنجان گفت: اتصال برق علت آتش سوزی در شهرک الهیه زنجان بود.

حمیدرضا یاختی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آتش سوزی امروز در شهرک الهیه زنجان اظهار کرد: همکاران آتش نشان ما بلافاصله بعد از اطلاع یافتن از این حادثه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی اتصالی برق بود، افزود: متاسفانه سیم کشی غیراصولی سبب اتصال برق شد و آتش سوزی را در مغازه‌ای که موادی مانند تینر و رنگ وجود داشت را رقم زد و سبب گسترش آن شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان عنوان کرد: با توجه به مواد شیمیایی موجود در مغازه این آتش سوزی به منازل نیز سرایت کرده که خوشبختانه توسط همکاران ما مهار شد.

وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی خسارت جانی نداشت گفت: آتش نشانان ما اجازه گسترش این آتش به منازل مسکونی اطراف را ندادند و عملیات اطفای حریق به خوبی انجام شد و میزان خسارت وارده نیز در دست بررسی است.

یاختی فرد با بیان اینکه 6 اکیپ به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: اعزام این تعداد اکیپ به خاطر وجود مواد شیمایی در مغازه‌ای بود که آتش سوزی در آنجا اتفاق افتاده بود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر