logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۶۱۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد،

فعالیت 247 گروه جهادی مدرسه محور در زنجان/ بیش از 16 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های دانش‌‌آموزان نیازمند توزیع شد

فعالیت-247-گروه-جهادی-مدرسه-محور-در-زنجان-بیش-از-16-هزار-بسته-معیشتی-در-بین-خانواده‌های-دانش‌‌آموزان-نیازمند-توزیع-شد
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به تعداد گروه‌های جهادی ثبت شده بسیج دانش‌آموزی استان زنجان، گفت: ۲۴۷ گروه جهادی مدرسه محور و ۱۸ گروه جهادی حوزه یا جغرافیا محور در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

هادی توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در هر مدرسه یک گروه جهادی مدرسه محور تشکیل شده است، اظهار کرد: برای هر حوزه بسیج دانش‌آموزی یک گروه جهادی جغرافیا محور تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در زیباسازی، بهسازی مدارس، کمک آموزش‌های مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی و... فعالیت دارند، ابراز کرد: در سال‌های قبل طرح هجرت در یک بازه زمانی خاص تابستان برگزار می‌شد اما با تغییر رویکرد و تشکیل گروه‌های جهادی مدرسه و حوزه محور؛ در طول سال تمامی فعالیت‌های سازندگی، جهادی، و محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به تعداد گروه‌های جهادی ثبت شده بسیج دانش‌آموزی استان زنجان، تصریح کرد: ۲۴۷ گروه جهادی مدرسه محور و ۱۸ گروه جهادی حوزه یا جغرافیا محور ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 16 هزار بسته معیشتی ویژه خانواده دانش‌آموزان نیازمند توسط بسیج دانش‌آموزی استان زنجان تهیه و توزیع شده است، عنوان کرد: بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

توفیقی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ کیف و کوله‌پشتی، ۳ هزار و ۴۰۰ جفت کفش، ۳۰۵ گوشی هوشمند و تبلت در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است، ادامه داد: بیش از ۳۱ هزار پرس غذای گرم توسط بسیج دانش‌آموزی پخت و در بین خانواده دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۷۹۸ معلم، دانشجو و طلبه در راستای کمک آموزش مؤمنانه سازماندهی شده‌اند، افزود: بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ ساعت به‌صورت حضوری و ۱۱ هزار ساعت به‌صورت غیرحضوری برای بیش از ۸ هزار دانش‌آموز کمک آموزش مؤمنانه داده شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه بیش از یک هزار و 92 نشست روشنگری به‌صورت حضوری و مجازی در راستای جهاد تبیین توسط بسیج دانش‌آموزی برگزار شده است، ابراز کرد: بیش از 2 هزار و 600 اثر در چالش‌ها و پویش‌های مختلفی با عنوان‌های مرد میدان، مثل حاج قاسم، نسل انقلابی، خرمشهرها در پیش است و.. تولید شده است.

وی با بیان اینکه در درس آمادگی دفاعی در هر مقطع بیش از ۱۰ عنوان کتاب معرفی شد، تصریح کرد: در پایه نهم بیش از 15 هزار اثر و کار خواست و در پایه دهم و دوازدهم بیش از 13 هزار اثر و کار خواست برای 8 نمره علمی آمادگی دفاعی توسط دانش‌آموزان ارائه شد.

توفیقی با اشاره به حضوری شدن مدارس از ۱۴ فروردین، عنوان کرد: باتوجه‌به حضوری شدن مدارس برنامه‌های مختلفی توسط بسیج دانش‌آموزی در مدارس در مناسبت‌های مختلفی در روز قدس و روز معلم برگزار خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر