logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۶۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

گام‌های موثری باید در بخش اشتغال و صادرات استان زنجان برداشته شود/ محصولات تولیدی استان زنجان برندسازی شوند

گام‌های-موثری-باید-در-بخش-اشتغال-و-صادرات-استان-زنجان-برداشته-شود-محصولات-تولیدی-استان-زنجان-برندسازی-شوند

استاندار زنجان با تاکید بر حل مشکلات برند سازی محصولات تولیدی استان زنجان گفت: محصولات تولیدی استان زنجان برندسازی شوند.

به گزارش موج رسا; اسد‌الله درویش امیری امروز در کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز نتوانستیم در بحث برند سازی در برخی از محصولات صنایع دستی خوب عمل کنیم اظهار کرد: تولید کفش در هیدج قدمت زیادی دارد ولی در بحث برند سازی آن اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: این موضوع را باید واحد‌های مربوطه وارد شوند و پیگیری این باشند که کجای کار ما مشکل داشته که امر برند سازی هنوز اتفاق نیافتاده است.

استاندار زنجان ابراز کرد: این فرصت خوبی برای استان بوده که باید در این مورد اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه فرش دستی استان زنجان با نام‌های سایر استانها به فروش می‌رسد گفت: ما باید در دبیر خانه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی در زمینه برند سازی محصولات تولید استان تلاش کنیم.

درویش امیری با بیان اینکه یک کارگروه در زمینه فعالیت برند سازی در استان زنجان تشکیل شود افزود: در این کارگروه مشکلات برند سازی مورد بحث قرار گیرد.

وی افزود: انتظار بالایی از دبیر ستاد در پیشبرد برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دارم و ما باید فراتر از روال عادی در ستاد اقتصاد مقاومتی عمل کنیم.

استاندار زنجان ابراز کرد: در هفته آینده دستگاه‌ها پروژه‌های اجرایی در سهم و برش استانی را از سهم ملی و کشور را مطرح کنند که در سال دستگاه‌ها چه کارهایی را برای استان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام دهند.

وی بیان کرد: این اقدامات موجب می‌شود که ما کار‌ها و برنامه‌ها را در سطح استان با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

درویش امیری بیان کرد: سقف اشتغال هر بخشی را که در کشور تعیین کردند باید سهم استانی آن نیز در بخش‌های مختلف روشن شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور 354 هزار شغل قرار شد صنعت و معدن فراهم کند گفت: باید در استان زنجان بدانیم که سهم استان زنجان از این میزان اشتغال بخش صنعت و معدن چقدر است.

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: در بخش‌های دیگر مانند کشاورزی، خدمات و سایر بخش‌ها میزان ایجاد اشتغالی که در دستور برنامه بوده مشخص شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده 90 هزار شغل بخش فناوری اطلاعات در سطح کشور باید ایجاد  شود و استان زنجان در این زمینه جایگاه مهمی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه باید در بخش اشتغال و صادرات و توسعه استان گام‌های موثر‌تری برداریم افزود: رونق و افزایش تولید و حضور موثر در بخش صادرات باید مورد توجه قرار گیرد.

//ع

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ ]
جناب آقای استاندار مقوله ومفهوم برند سازی یک مسئله ی فراملی است حضرت عالی وهمکاران محترمتان فقط به حرف وشعار اکتفا می کنید مطمئن باشید اگر برند سازی با تذکر حل می شد تمام تولید کنندگان به جای تولید هم دنبال برند می رفتند استان زنجان مشکل مدیریتی واداری دارد حرف استاندار امروز ما با استاندار 20سال پیش فرقی ندارد آنها هم می فرمودند برند سازی کنید اما آقای استاندار بخدا یک کارگر ویک مدیر در استان زنجان نمی تواند برند سازی کند برای برند سازی فرهنگ قوی اقتصاد قوی اجتماع قوی وسیاست قوی وخوب لازم است که ما در همه آنها مشکل لاینحل داریم وقتی از جنابعالی درخواست می شود مدیرفرهنگی شما کاردان نیست یا حضرت عالی جواب نمی دهید یا اینکه کسی را از خارج استان وارد می کنید هرگز تب وبیماری مدیر وکارکنان او مداوا نمی کنید
فرم ارسال نظر