logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۶۱۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

وجود وایتکس در شیر تنها با نمونه‌برداری و ارائه مستندات قابل تایید است

وجود-وایتکس-در-شیر-تنها-با-نمونه‌برداری-و-ارائه-مستندات-قابل-تایید-است
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه گاها اعلام می‌شود که در شیر وایتکس اضافه شده است، گفت: این ادعا تنها با نمونه برداری و آزمایش قابل اطمینان است و باید مدارک لازم جهت تایید این امر وجود داشته باشد که در اغلب اوقات ادعاها درست نمی‌باشند.

جلیل نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ناظران بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان در سطح کارخانه‌های بزرگ و کوچک تولید کننده‌های محصولات لبنی حضور دارند و فرآیند تولید بهداشتی محصولات لبنی را مورد بررسی قرار می‌‌دهند.

وی با بیان اینکه گاها اعلام می شود که در شیر وایتکس اضافه شده است، افزود: این ادعا تنها با نمونه برداری و آزمایش قابل اطمینان است و باید مدارک لازم جهت تایید این امر وجود داشته باشد که در اغلب اوقات ادعاها درست نمی‌باشند.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در سال‌های گذشته شکایتی مبنی بر استفاده از وایتکس در شیر انجام گرفته است، گفت: به ندرت استفاده از این مایع شوینده در شیر مشاهده می‌شود، اما بعد از تایید موضوع و تشکیل پرونده با خاطیان برخورد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان این آمادگی را دارد که به محض ارایه گزارش در خصوص تخلفات در محل حاضر شده و نمونه برداری نماید، گفت: مردم می‌توانند موارد را از طریق سامانه ۳۳۰۱۹۰ با دانشگاه علوم پزشکی زنجان و بازرسان در میان بگذارند تا در سریعترین زمان به تخلفات احتمالی رسیدگی شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر