logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۶۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
17 و 18 تیر؛

مسابقات رفاقت مهر از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار می شود/ ارتقای روحیه سازندگی و کار دسته جمعی از اهداف مسابقات رفاقت مهر

مسابقات-رفاقت-مهر-از-سوی-جمعیت-هلال-احمر-استان-زنجان-برگزار-می-شود-ارتقای-روحیه-سازندگی-و-کار-دسته-جمعی-از-اهداف-مسابقات-رفاقت-مهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 17 و 18 تیر؛مسابقات رفاقت مهر از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار می شود.

شهرام میرزایی در گفت‌ و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات رفاقت مهر در زنجان، اظهار داشت: این مسابقات از سوی جمعیت هلال احمر استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روزهای 17 و 18 تیرماه سال جاری برای برگزاری این مسابقات انتخاب شده است،بیان داشت:154 نفر در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه 11 نفر از برادران از شعب شهرستان ‌ها و 11 نفر از خواهران به مرحله استانی مسابقات رفاقت مهر اعزام می شوند،ادامه داد: در هر دو بخش خواهران و برادران، دو نفر در تیم کمک های اولیه، چهار نفر در اسکان اضطراری، چهار نفر در تیم حمل مصدوم و سه نفر در تیم زبان انگلیسی به مسابقات کشوری راه می‌ یابند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه ایجادزمینه ‌های دوستی و مهربانی و پرورش روحیه تلاش از مهمترین اهداف این مسابقات است،ادامه داد:ارتقای روحیه سازندگی، تعاون، تعهد و کار دسته جمعی از دیگر اهداف محسوب می شود.

میرزایی گفت: این مسابقات موجب می شود تا استعدادهای بالقوه جوانان شناسایی شده و موجب تقویت انگیزه‌ های اعضا شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت ایمان و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است،بیان داشت: تقویت روحیه مسئولیت پذیری و همدلی و آشنایی با اقدامات بشردوستانه از دیگر اهداف محسوب می شود.

این مسئول با بیان اینکه مسابقه رفاقت مهر یکی از فعالیت‌ های تربیتی و آموزشی جمعیت هلال احمر است،تصریح کرد: این مسابقات زمینه رقابت سالم ‌تر بین جمعیت جوان و داوطلب را ایجاد میکند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر