logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۶۱۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان:

ارتش در راستای خودکفایی و آمادگی دفاعی گام‌های بلندی برداشته است/ ارتش در حفظ و نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده جانبازی است

ارتش-در-راستای-خودکفایی-و-آمادگی-دفاعی-گام‌های-بلندی-برداشته-است-ارتش-در-حفظ-و-نشر-آرمان‌های-انقلاب-اسلامی-آماده-جانبازی-است
فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با تاکید براینکه ارتش در راستای خودکفایی و آمادگی دفاعی گام‌های بلندی برداشته است گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی انقلاب اسلامی متولد شد و حیات جدید خود را در میان آتش و خون آغاز کرد.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ستاد جلال صالحی در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و سلام و درود به روح مطهر امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و شهدای ارتش، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی انقلاب اسلامی متولد شد و حیات جدید خود را در میان آتش و خون آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ارتش تا به امروز با پشت سر گذاشتن آزمون‌های متعددی دوران پرفراز و نشیبی را طی نموده است و بر قله استقلال، سربلند و سرافراز ایستاده است، ابراز کرد: ارتش این افتخار و سربلندی را به بهای خون شرف کسب نموده است.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان بیان کرد: ارتش در همان روزهای آغازین انقلاب که ضدانقلاب داخلی و استعمارگران شرق و غرب دست‌به‌دست هم داده بودن و هر روز توطئه‌ای جدید علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی تدارک می‌دیدند، فرزندان این ملت در ارتش و در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی برای حفظ انقلابی که حاصل خون هزاران شهید به‌خون‌خفته بود و دسترنج ملت بیدار و هشیار ایران اسلامی بود جانانه و جان‌برکف دفاع نمودند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان ملت تاریخ انقلاب اسلامی با خون خود نوشتند، تصریح کرد: یادمان است که آن زمان که ارتش صدام قصد فتح خوزستان و ساقط نمودن نظام جمهوری اسلامی را داشت ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن که کاملاً آماده و مجهز بود، ایستادگی کرد و به قیمت خون پاک افسران، درجه‌داران و سربازان ارتش از خاک میهن و انقلاب اسلامی پاسداری کرد.

صالحی عنوان کرد: جایگاه بلند ارتش جمهوری اسلامی ایران و توانمندی آن به لحاظ اختراعات و ابتکارات و خلاقیت‌ها در عرصه تجهیزات و آمادگی رزمی دفاعی در برابر هر نوع تهاجم و تجاوز بیگانگان مرهون و مدیون معمار کبیر انقلاب اسلامی و در ادامه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در فروردین 57 با توجه‌ به آنچه در کشور می‌گذشت بیش از هرکس دریافته بود که ارتش و ارتشیان چه نقش حساسی در انقلاب و پاسداری از آن دارند، ادامه داد: به همین خاطر امام خمینی (ره) مانع از انحلال ارتش شد.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با بیان اینکه ملت ایران با تاسی از امام خمینی (ره) و پشتیبانی بی‌چون‌ و چرای خود را از فرزندان خود در ارتش جمهوری اسلامی را اعلام نمودند، افزود: ارتشیان سلحشور در آن زمان به‌خوبی دریافته بودند که اگر عزت و اقتداری است در فرمان‌برداری از امام خمینی (ره) است.

ارتش

وی بیان کرد: ارتش اولین روزهای انقلاب با چهره متفاوت از گذشته در کنار انقلاب قرار گرفت و در جبهه‌های مبارزه با توطئه‌های تبلیغی و فرهنگی ضدانقلاب داخلی و رویارویی تمام‌عیار عناصر خودفروخته و وطن‌فروش که در جای‌جای ایران ایجاد اغتشاش کرده بودند مقاومت کرد.

صالحی با بیان اینکه ارتش با تقدیم چند صد شهید از نخستین روزهای انقلاب اسلامی اطاعت‌پذیری از رهبر انقلاب و وحدت و یگانگی را با ملت به ثبت رساند، خاطرنشان کرد: امروز ارتش قدرتمند در کنار سپاه پاسداران و بسیج مردمی و نیروی انتظامی و طی نمودن مدارج ترقی و خلق حماسه‌های بی‌نظیر در عرصه دفاع مقدس وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های انقلاب اثبات کرد.

وی با بیان اینکه ارتش در راستای خودکفایی و آمادگی دفاعی گام برداشته است، ابراز کرد: ارتش با استفاده از ایمان و اعتقادات کار خود توانمندی گسترده دفاعی کشور را در مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی بیگانگان نشان داده است.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان ابراز کرد: نسل‌های آینده در تاریخ خواهند دید که ارتش خداجو و ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران در طول 8 سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از 48 هزار شهد و 270 جانباز و آزاده به انقلاب اسلامی به رهبر و ملت قدرشناس ایران ادای دین کرده است.

وی تصریح کرد: امروز ما اعتقاد راسخ داریم که ارتش ولایی با پشتوانه مردمی تحت فرماندهی فرمانده کل قوا آمده جانبازی در راستای حفظ و نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر