logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۶۱۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبرداد

9500 بسته معیشتی در دهه اول ماه رمضان در بین مددجویان زنجانی توزیع شد/ اجرای پویش زنجان مهربان همزمان با ماه مبارک رمضان در زنجان

9500-بسته-معیشتی-در-دهه-اول-ماه-رمضان-در-بین-مددجویان-زنجانی-توزیع-شد-اجرای-پویش-زنجان-مهربان-همزمان-با-ماه-مبارک-رمضان-در-زنجان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: حدود 9500 بسته معیشتی در دهه اول ماه مبارک رمضان، تهیه و در بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، روح‌الله صالحی اظهار داشت: براساس آمارهای موجود 9 هزار و 493 بسته معیشتی از محل کمک خیّران زنجانی در قالب «طرح اطعام مهدوی» و «رزمایش بخشش ایرانیان» در دهه اول ماه مبارک رمضان، تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند استان زنجان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در قالب رزمایش ملی، معنوی و اجتماعی بخشش ایرانیان، تهیه و توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی و افطاری ساده در بین خانواده‌های تحت حمایت در قالب طرح اطعام مهدوی بوده که با مشارکت مناسب خیران زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه می‌یابد.

صالحی افزود: به منظور تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی بیش از 5 میلیارد و 950 میلیون تومان از محل مشارکت خیّران نیکوکار و مراکز نیکوکاری در سطح استان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: خیران نیک‌اندیش و مومنین روزه‌دار استان می‌توانند با مشارکت در طرح «اطعام مهدوی و افطاری ساده» از طریق شماره‌گیری کد دستوری #024*8877*، تلفن گویای 33116 و شماره کارت مجازی0420-5003-9979-6037 کمک‌های خود را به دست خانواده‌های نیازمند استان برسانند و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

وی همچنین از طبخ و توزیع 32 هزار و 530 پُرس غذای گرم در بین مددجویان زنجانی خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان با همت خیران و نیکوکاران زنجانی و هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و کمیته امداد 32 هزار و530 پُرس غذای گرم در قالب رزمایش بخشش ایرانیان، اطعام مهدوی و افطاری ساده، طبخ و در بین مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند توزیع شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: به منظور طبخ و توزیع غذای گرم در بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند 45 آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان دایر شده و در ایام ماه مبارک رمضان به جامعه هدف این نهاد، خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: این غذاها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، طبخ شده و با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده‌ها در بین مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه پویش «زنجان مهربان» همزمان با ماه مبارک رمضان در زنجان اجرا می‌شود، گفت: پویش مردمی «زنجان مهربان» با هدف ثبت نام از خیّران برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 575 فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: ماه مبارک رمضان، فرصت بسیار خوبی برای همدلی و نوع‌دوستی بوده و امیدواریم با مشارکت مناسب خیران در این طرح ضمن افزایش سرانه فرزندان ایتام و محسنین، زمینه ارتقابخشی خدمات و رفع مشکلات و نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت از این طریق فراهم شود.

صالحی یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، پیش‌بینی شده که تا پایان ماه مبارک رمضان، زمینه حمایت مادی و معنوی 2 هزار خیّر و نیکوکار جدید زنجانی در قالب پویش مردمی و خیرخواهانه «زنجان مهربان» فراهم شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر