logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۶۱۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

طرح هادی 78 روستای شهرستان زنجان نیازمند بازنگری است

طرح-هادی-78-روستای-شهرستان-زنجان-نیازمند-بازنگری-است
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح هادی 78 روستای شهرستان زنجان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال، نیازمند بازنگری است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، رضا خواجه‌ای با توجه به اتمام افق 10 ساله، بازنگری طرح هادی 120 روستای بالای 20 خانوار شهرستان زنجان برای 42 روستا تهیه شده است.

وی افزود: طرح هادی 78 روستای شهرستان زنجان نیز با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال، نیازمند بازنگری است.

خواجه‌ای با بیان اینکه طرح هادی برای تمام روستاهای شهرستان زنجان تهیه شده است، ادامه داد: از ابتدا تاکنون طرح هادی در 110 روستای شهرستان زنجان (معادل 57.2 درصد) اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با عنایت به تفاهمنامه منعقده بین استانداری زنجان و بنیاد مسکن در خصوص نظارت بر پروژه‌های دهیاری‌ها طی 4 سال اخیر حدود  280 پروژه در روستاها با اعتبار حدود 250 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها و با نظارت بنیاد مسکن شهرستان زنجان اجرا شده است.

وی، مبلغ تخصیص‌یافته از محل اعتبارات قیر رایگان در سال 1400 برای 40 روستا را 151 میلیارد ريال عنوان نمود و گفت: همچنین مبلغ اعتبار تخصیص‌یافته جهت اجرای طرح هادی در سال 1400  از محل منابع استانی و ملی برای  23 روستا 136 میلیارد ريال است.

خواجه‌ای با بیان اینکه مقاوم‌سازی مسکن روستایی، یکی از اولویت‌های بنیاد مسکن است، اظهار داشت: شهرستان زنجان دارای 25 هزار و 43 واحد مسکونی روستایی است که از این تعداد 13 هزار و 691 واحد مقاوم‌سازی شده و 11 هزار و 352 واحد (معادل 45 درصد) نیازمند مقاوم‌سازی و بهسازی است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر