logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۶۱۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

13 زندانی جرائم مالی غیرعمد با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) زنجان آزاد شدند/ توزیع 4300 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان

13-زندانی-جرائم-مالی-غیرعمد-با-کمک-ستاد-اجرایی-فرمان-امام(ره)-زنجان-آزاد-شدند-توزیع-4300-بسته-معیشتی-در-ماه-مبارک-رمضان
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان زنجان با بیان اینکه این ستاد در کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد پیشقدم شده است، گفت: 13 زندانی جرایم مالی غیرعمد با کمک‌های ستاد استان از زندان‌های زنجان، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

اسماعیل نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان زنجان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: توزیع 4300 بسته معیشتی در سطح استان و در بین خانواده‌های نیازمند برای این ماه در برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به 90 گروه مردمی، همکار ستاد در این رزمایش هستند که به عنوان واسطه جهت رساندن بسته‌های معیشتی به خانواده‌های جامعه هدف با ما همکاری می‌کنند.

نوری افزود: ارزش ریالی مجموع بسته‌های معیشتی که در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود، یک میلیارد و 700 میلیون تومان است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان زنجان با بیان اینکه این ستاد در کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد نیز پیشقدم شده است، گفت: 13 زندانی جرایم مالی غیرعمد با کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان از زندان‌های زنجان، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: 11 زندانی در آستانه سال نو و 2 زندانی نیز در ماه مبارک رمضان با تامین جریمه مالی توسط ستاد از زندان آزاد شدند.

نوری ابراز کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدامات دیگری نیز در راستای حمایت از اقشار محروم و آسیب‌پذیر خواهد داشت که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر