logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۶۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد،

آغاز تحویل بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن از تیرماه در زنجان/ کاهش سرعت پیشرفت پروژه‌های مسکن به دلیل برودت هوا بود

آغاز-تحویل-بخشی-از-واحدهای-نهضت-ملی-مسکن-از-تیرماه-در-زنجان-کاهش-سرعت-پیشرفت-پروژه‌های-مسکن-به-دلیل-برودت-هوا-بود
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بخشی از واحدهای مسکونی تا پایان سال تحویل همشهریان خواهد شد، گفت: تحویل برخی از پروژه‌ها از تیرماه سال جاری شروع می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد.

سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به‌سرعت پیشرفت پروژه‌های راه و شهرسازی و به‌خصوص جهش تولید مسکن، اظهار کرد: ساخت هیچ پروژه‌ای متوقف نشده است و اصلاً در پروژه‌های جهش تولید مسکن توقف نداریم شاید سرعت پیشرفت پروژه‌های کم شده باشد اما توقف نداریم.

وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های جهش تولید مسکن در کانال تلگرامی مخصوص پروژه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، ابراز کرد: برودت هوا تنها دلیل کاهش سرعت پیشرفت پروژه‌های جهش تولید مسکن بوده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان زنجان 15 هزار واحد مسکونی در دست اجرا است، تصریح کرد: بعد از رسیدن پروژه‌های به مرحله‌ای که نیاز است تسهیلات به پروژه تزریق شود بعد از تشکیل پرونده در بانک تسهیلات به این پروژه‌های تزریق می‌شود و در این حوزه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به زمان تحویل واحدهای مسکونی جهش تولید مسکن، عنوان کرد: بخشی از واحدهای مسکونی جهش تولید مسکن در اول سه‌ماهه دوم تحویل داده خواهد شد.

شاهین‌فر با بیان اینکه بخشی از واحدهای مسکونی تا پایان سال تحویل همشهریان خواهد شد، ادامه داد: تحویل برخی از پروژه‌ها از تیرماه سال جاری شروع می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ساخت و تحویل واحدهای مسکونی تابع شرایط گوناگونی است، افزود: نمی‌توان به‌صورت دقیق اعلام کرد که تحویل واحدهای مسکونی دقیقاً در چه زمانی انجام می‌شود اما این را می‌توان گفت که تحویل برخی از واحدهای مسکونی از تیرماه آغاز می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر