logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۶۱۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حکم معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش؛

حسین عبادتی به عنوان قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور منصوب شد

حسین-عبادتی-به-عنوان-قائم‌مقام-سازمان-دانش‌آموزی-کشور-منصوب-شد
سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش طی حکمی «حسین عبادتی» را به عنوان قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور منصوب کرد.

به گزارش موج رسا; در حکم سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خطاب به حسین عبادتی آمده است: نظر به تعهد دینی و انقلابی و مراتب دانش و تجربه ارزشمند شما در عرصه فعالیت‌های دانش‌آموزی و در اجرای تبصره یک ماده ۴ آیین‌نامه اجرایی قانون احیای معاونت پرورشی و فرهنگی به موجب این حکم به سِمت سرپرست قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: از جنابعالی انتظار می‌رود با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ظرفیت‌های عظیم دانش‌آموزی و موقعیت مهم و حساس نوجوانی و جوانی در تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و لزوم ایجاد موقعیت‌های تربیتی در ساحت‌های 6 گانه مندرج در سند تحول بنیادین نسبت به برنامه‌ریزی با استفاده از تجارب ارزشمند مربیان، معلمان و فرهیختگان عرصه فرهنگی و با توجه به اسناد بالادستی حوزه تعلیم و تربیت بر اساس شرح موارد ابلاغ شده به شرح ذیل، با توکل بر خداوند متعال اهتمام نمایید.

*‌ بازتعریف ماموریت‌های سازمان دانش‌آموزی با توجه به جامعیت و استحکام متناسب با تربیت نسلی پیشرو، آگاه، شجاع و امیدوار به آینده‌ای روشن در راستای نیرو‌سازی برای آینده ایران قوی

*‌ بازآرایی تشکیلاتی بر رویکرد ایجاد زنجیره تواصی به حق و صبر به گونه‌ای که مبانی صبر مومنانه و حضور مجاهدانه را در ذهنیت و روحیه و فکر جامعه مخاطب، تثبیت کرده و از طریق آن‌ها در فضای مدارس ترویج شود.

*‌ تدوین برنامه راهبردی سازمان در راستای تحقق قوت تشکیلاتی در حوزه‌های اخلاقی، معرفتی، محتوایی، سازماندهی، روشی، ابزاری و اثرگذاری میدانی و محیطی

*‌ تلاش در جهت استخراج و معرفی الگوهای تربیتی متناسب با نوجوانان امروز ایرانی قدرتمند در راستای تربیت نسلی تراز تحقق تمدن نوین اسلامی

به گزارش موج رسا؛ حسین عبادتی، دانش‌آموخته دکتری فلسفه اخلاق و استاد دانشگاه است و سابقه ۱۶ سال تدریس در مدارس آموزش و پرورش را دارد.

عضویت در شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌اموزان استان زنجان و ریاست سازمان فضای مجازی سراج استان زنجان از جمله سوابق کاری وی است.

عبادتی از فعالان دانشجویی دهه 80 است و افتخاراتی از جمله نایب‌قهرمانی مناظرات دانشجویی کشوری (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) و نفر برگزیده المپیاد کامپیوتر را کسب کرده است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر