logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۶۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تامین روشنایی و نصب تجهیزات در پارک‌های شهر زنجان به مرور انجام می‌شود

تامین-روشنایی-و-نصب-تجهیزات-در-پارک‌های-شهر-زنجان-به-مرور-انجام-می‌شود
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه روشنایی پارک‌های شهر زنجان به مرور تامین می‌شود، گفت: واحد تاسیسات مناطق چهارگانه شهرداری زنجان، فعالیت خود در این رابطه را از هفته‌های اخیر آغاز کرده‌اند و این کار به مرور انجام می‌شود.

محمد فیلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص نصب سیستم روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر زنجان اظهار داشت: سیستم روشنایی پارک‌ها به دلیل مصوبات ستاد کرونا جمع‌آوری شده بود که نصب و تامین مجدد آن در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه روشنایی پارک‌های شهر زنجان به مرور تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: واحد تاسیسات مناطق چهارگانه شهرداری زنجان، فعالیت خود در این رابطه را از هفته‌های اخیر آغاز کرده‌اند و این کار به مرور انجام می‌شود.

فیلو افزود: برخی تاسیسات برقی پارک‌ها طی 2 سال گذشته معیوب شده و برخی نیز به دلایل مختلفی از بین رفته و شکسته شده‌اند که باید تعویض شوند که این کار در حال انجام است.

وی تصریح کرد: سیستم روشنایی برخی پارک‌ها تامین شده و بقیه نیز در حال انجام است و این اتفاق در آینده نزدیک برای همه پارک‌های شهر زنجان جهت استفاده عموم مردم، خواهد افتاد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه پارک‌های جنگلی شهر زنجان از جمله ملت، گلستان و ارم برای استفاده عموم شهروندان دایر است، گفت: مجوز بازگشایی این پارک‌ها از 13 فروردین سال جاری صادر شده و هم‌اکنون آماده استفاده برای عموم شهروندان است.

وی در خصوص وسایل و تجهیزات بازی پارک‌ها که جمع‌آوری شده بودند، ابراز کرد: وسایل بازی نیز جمع‌آوری شده بود که آن‌ها نیز با در نظر گرفتن استانداردسازی و اخذ مجوز استاندارد و همچنین رفع استهلاک به مرور در دست نصب هستند.

فیلو در خصوص فضاسازی شهر به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سازمان سیما و منظر نیز وظایفی در این حوزه دارد اما بیشتر نقش نظارتی بر حوزه اجرایی مناطق دارد.

وی با بیان اینکه چند المان در این رابطه نصب شده و المان‌هایی نیز برای عید سعید فطر پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در خصوص آذین‌بندی و فضاسازی شهر به مناسبت ماه مبارک رمضان، ولادت امام حسن(ع) و شهادت امام علی(ع) و شب‌های قدر، وظایفی بر عهده مناطق 4 گانه و سازمان فرهنگی شهرداری است که انجام می‌دهند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر