logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حمل و نقل جاده ای زنجان خبر داد

ثبت 6000 مورد تخلف سرعت در آزادراه های استان زنجان

ثبت-6000-مورد-تخلف-سرعت-در-آزادراه-های-استان-زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: دایام تعطیلات عید سعید فطر، سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور در آزاد راههای استان زنجان، 6000 مورد تخلف سرعت لحظه ای و سرعت متوسط را ثبت کردند.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اول تیرماه تا پایان تعطیلات عید سعید فطر 3 میلیون و 408 هزار تردد در جاده های استان به ثبت رسیده است و استان زنجان رتبه 17 ام از حجم ترددهاي كشور را داشته است.

وی با بیان اینکه در این ایام اطلاع رسانی از وضعیت جاده های استان از طرق مختلف از جمله خبرگزاری ها و صدا سیما به سمع و نظرشهروندان رسید،تصریح کرد: آماده نگهداشتن سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور درآزاد راههای استان زنجان منتج به ثبت 6000 مورد تخلف سرعت لحظه ای و سرعت متوسط در آزادراه ها شد که تماما به صورت خودکار و آنلاین به ناجای مرکز  برای اعمال قانون ارسال شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد:استان زنجان با سه میلیون و 407 هزارتردد سهم حدود دو درصدي از 160 ميليون تردد كل كشور را دراین ایام داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حدود 53درصد ترددها در محورهاي آزادراهي استان (آزادراه زنجان- قزوين و زنجان-تبريز) انجام پذیرفته است،ادامه داد: بيشترين تردد در این ایام در آزادراه زنجان - قزوين و محور ابهر - خرمدره و كمترين تردد در محور تکاب- دندی است.

وی گفت:همچنین بيشترين تخلف سرعت غيرمجاز در محور ابهر – خرمدره و بيشترين تخلف فاصله غيرمجاز در آزادراه قزوین – زنجان صورت گرفته است.

وی یاد آورشد :سرعت متوسط در ایام تعطیلات عید سعید فطر سال 96 ، 83 کیلومتر در ساعت بوده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر