logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۶۰۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تعرفه‌های آرامستان شهرداری زنجان ۱۳ درصد افزایش یافت

تعرفه‌های-آرامستان-شهرداری-زنجان-۱۳-درصد-افزایش-یافت
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تعرفه‌های پیشنهادی شهرداری پس از برگزاری جلسات متعدد در شورا به تصویب رسید و بدین ترتیب میزان افزایش تعرفه‌های سازمان آرامستان حدود ۱۳ درصد تصویب شد.

حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مصوبات جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: تعرفه سازمان‌های شهرداری زنجان در جلسه غیرعلنی برای سال ۱۴۰۱ تصویب شد.

وی با بیان اینکه تعرفه‌های پیشنهادی شهرداری پس از برگزاری جلسات متعدد در شورا به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: میزان افزایش تعرفه سازمان آرامستان حدود ۱۳ درصد تصویب شد.

حمزه‌لوپاک با بیان اینکه تعرفه آرامستان بر اساس یک میّت بزرگسال، محاسبه و میانگین قیمت افزایش پیدا کرد، افزود: متوسط هزینه دریافتی آرامستان در سال گذشته ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که با مصوبه شورا در سال جاری به ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پیوست اجرایی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری زنجان نیز تصویب شد، گفت: با توجه به تغییر ساختار بودجه امسال، پیوست اجرایی و عملیاتی توسط شهرداری برای ردیف‌های بودجه، پیشنهاد شده بود که پس از بررسی در کمیسیون بودجه شورا به تصویب اعضا رسید.

وی اظهار داشت: پیشنهاد کمیسیون شهرسازی شورای شهر در خصوص تشکیل کمیته فنی برای تعیین تکلیف اراضی قولنامه‌ای نیز مورد موافقت اعضا قرار گرفت و شهرداری مکلف شد این کمیته را تشکیل و نتایج را به شورا اعلام کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر