logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۶۰۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

میزان گردوغبار هوا از فردا در زنجان کاهش می‌یابد/ کاهش شدید دما از هفته بعد در زنجان

میزان-گردوغبار-هوا-از-فردا-در-زنجان-کاهش-می‌یابد-کاهش-شدید-دما-از-هفته-بعد-در-زنجان
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز شاهد غبار آلودگی هوا در استان هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌شود از فردا غلظت گردوخاک در استان کاهش پیدا کند و رفته‌رفته شرایط آب‌وهوا بهتر خواهد شد.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت جوی استان زنجان، اظهار کرد: از روز گذشته خیزش و نفوذ گردوخاک را به دلیل وزش بادهای شدید در استان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد غبار آلودگی هوا در استان هستیم، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود از فردا غلظت گردوخاک در استان کاهش پیدا کند و رفته‌رفته شرایط آب‌وهوا بهتر خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه برای بعدازظهر در استان وزش باد شدید و نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: از فردا شاهد کاهش ورزش بادهای شدید در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای روز شنبه بارش پراکنده به‌صورت رگبار پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: شاهد افت دما از روز شنبه در استان به ویژه مناطق کوهستانی خواهیم بود.

سلطانی با بیان اینکه در روز شنبه و یکشنبه در مناطق سردسیر استان حداقل دما می‌تواند به صفر درجه سانتیگراد و حتی زیر صفر برسد، ادامه داد: باغدارانی که در مناطق سردسیر استان هستند باید اقدامات حفاظتی را در دستور کار قرار دهند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر