logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۶۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد،

رایزنی با واحدهای تولیدی برای افزایش تولید جهت صادرات/ نقشه راه صادراتی استان زنجان ویرایش می‌شود

رایزنی-با-واحدهای-تولیدی-برای-افزایش-تولید-جهت-صادرات-نقشه-راه-صادراتی-استان-زنجان-ویرایش-می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه رایزنی با واحدهای تولیدی برای افزایش تولید جهت صادرات در حال انجام است، گفت: میزان رشد لازم جهت تحقق صادرات یک‌میلیارددلاری در حال انجام است.

علی یگانه‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نقشه راه صادراتی استان زنجان، اظهار کرد: امسال دوباره نقشه راه صادراتی استان زنجان ویرایش می‌شود.

وی با بیان اینکه بر روی محصول‌های صادراتی در حال کارکردن هستیم، ابراز کرد: در حال بررسی هستیم تا ببینیم کدام محصول‌ها در کدام کشور موردنیاز بوده و نیازسنجی و پتانسیل سنجی‌ها و بازاریابی‌ها در حال انجام است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا ببینم برای تحقق صادرات مدنظر محصولات تولیدی به چه میزان باید افزایش پیدا کند، عنوان کرد: در حال رایزنی با واحدهای تولیدی هستیم تا ببینیم چه‌کارهایی را به‌صورت عملیاتی می‌توانند، انجام دهند.

وی با بیان اینکه پتانسیل سنجی، بازاریابی، میزان افزایش تولید و.. در حال مطالعه است تا تبدیل به برنامه شود، تصریح کرد: این برنامه بعد از تکمیل در کارگروه برای تأیید و اجرایی‌شدن مطرح خواهد شد.

یگانه با بیان اینکه در کشورهای همسایه فرصت صادراتی خوبی فراهم شده است، ادامه داد: آن کسی در این بازار اقتصادی برنده می‌شود که بتواند از این فرصت استفاده کند.

وی با بیان اینکه ما برای صادرات یک‌میلیارد دلاری برنامه‌ریزی کرده‌ایم، افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا صادرات یک‌میلیارد دلاری را محقق کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت‌های لازم برای رسیدن به صادرات یک‌میلیارد دلاری انجام شده است، ابراز کرد: اعداد رشد تولید در بخش‌های مختلف من‌جمله کشاورزی، صنعت، صنایع‌دستی و.. احصا شده است.

وی با بیان اینکه با واحدهای تولیدی و شرکت‌ها در حال رایزنی هستیم تا ببینیم می‌تواند این رشد را فراهم کنند یا خیر، تصریح کرد: امیدوار هستیم تا مشکلات حوزه صادرات مرتفع شود تا صادرات یک‌میلیارددلاری استان زنجان محقق شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر