logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۶۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

بانوی قهرمان زنجانی برای دومین بار به مسابقات جهانی پومسه راه یافت

بانوی-قهرمان-زنجانی-برای-دومین-بار-به-مسابقات-جهانی-پومسه-راه-یافت
بانوی قهرمان زنجانی سال گذشته که موفق به کسب 2 مدال در دو مسابقه جهانی متفاوت شده بود امسال هم توانست به مسابقات جهانی پومسه بانوان راه یابد.

سونا رزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه فدراسیون جهانی تکواندو می‌تواند مسابقات پومسه را (که به‌صورت نمایشی برگزار می‌شود) به‌صورت آنلاین برگزار کند، اظهار کرد: سال گذشته فدراسیون جهانی این مسابقات را به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا به‌صورت آنلاین برگزار کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات آسیایی و جهانی پومسه بانوان سال گذشته به‌صورت آنلاین برگزار شد، افزود: فدراسیون جهانی تکواندو سال گذشته مسابقات پومسه بانوان را تحت عنوان چالش برگزار کرد.

قهرمان جهانی تکواندو با بیان اینکه چالش اول و دوم برای نونهالان و نوجوانان بود، افزود: چالش سوم در رده سنی جوانان برگزار می‌شد که من توانستم در این چالش مدال برنز را کسب کنم.

وی با بیان اینکه چالش چهارم مسابقات قهرمانی قهرمانان چالش‌های قبلی بود، افزود: من توانستم در این مسابقه نیز مدال برنز را کسب کنم.

رزاقی با اشاره به برگزاری مسابقات پومسه جهانی در سال 1401، افزود: این مسابقات در سه بخش نشنال تیم، تیم ملی و اوپن به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود که من در قسمت اوپن بازی می‌کنم.

وی با اشاره به حضور 5 نماینده استان زنجان در این مسابقات، افزود: توانستم در رده سنی بزرگسالان به مرحله فینال برسم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر