logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۶۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

سانحه رانندگی جان کودک شش ساله را در محور استان زنجان گرفت

سانحه-رانندگی-جان-کودک-شش-ساله-را-در-محور-استان-زنجان-گرفت

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به سانحه رانندگی در یکی از محور‌های استان زنجان گفت: در این سانحه یک کودک شش ساله به دلیل شدت جراحات واده جان خود را از دست داد.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سانحه دلخراش در یکی از محور‌های استان زنجان اظهار کرد: در این حادثه یک کودک شش ساله به دلیل پرتاپ شدن به بیرون از خودرو جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه اگر این کودک از کمربند ایمنی استفاده می‌کرد این اتفاق پیش‌ نمی‌آمد تصریح کرد: در این حادثه این کودک به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاپ شده و به علت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه این حادثه به دلیل بی‌توجهی راننده پژو 206 رخ داده است افزود: راننده خودرو با مشاهده یک قلاده سگ در وسط اتوبان کنترل خود را از دست داده و مسیر خود خارج شده بود.

وی گفت: این خودرو بعد از خروج از مسیر در بیرون از اتوبان واژگون شده و یکی از سرنشیان آن کودک شش بوده جان خود را از دست داد.

شیرمحمدی ابراز کرد: سه سرنشین دیگر این خودرو نیز مصدوم شدند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی استفاده نکردن از کمربند ایمنی عمده علت افزایش فوتی‌ها در سوانح رانندگی عنوان کرد و افزود: کمربند ایمنی در خیلی از موارد جان سرنشینان را حفظ کرده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را بی‌توجهی راننده ۲۰۶ به جلو ، ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر