logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۶۰۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا مطرح کرد؛

سکوت برخی از جریانات داخلی در محکوم کردن حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع)

سکوت-برخی-از-جریانات-داخلی-در-محکوم-کردن-حادثه-تروریستی-حرم-امام-رضا(ع)-
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه همه باید هتک حرمت حرم رضوی را محکوم کنند، گفت: گاها یک موضوع کذب را رسانه‌های خارجی و بعضا رسانه‌های داخلی بسیار بزرگ نمایی می‌کنند اما در مقابل هتک حرمتی که در حرم رضوی به حریم دین، حریم معنویت عالم اسلام و حریم روحانیت شد؛ هیچ حرکت و اقدامی توسط برخی جریانات داخلی نشد.

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: دشمنان منطقه‌ای اعم از اسرائیل و وهابیت، دشمنان خارج از منطقه غرب آسیا؛ آمریکا و مستکبران وحدت جهان اسلام را طالب نیستند و زندگی و حیاتشان در درگیری با جهان اسلام قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه اگر وحدت در جهان اسلام حاصل شود، دشمنان دیگر عرضه اندام در عرصه‌های بین‌المللی نخواهند داشت گفت: چراکه از لحاظ جغرافیایی منابع انرژی دنیا در دست جهان اسلام است، مناطق، اماکن استراتژیک جغرافیایی باز هم در اختیار جهان اسلام قرار دارد، علم و تمدن نیز در اختیار جهان اسلام است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمنان دارایی های جهان اسلام را می دانند و هر زمان که احساس کردند که جهان اسلام به سمت وحدت می‌رود با برنامه‌ریزی‌های مختلف سعی کردند این برنامه‌ریزیها را بر هم بزنند و اجازه توسعه ندهند.

وی با اشاره به اتفاق روی داده در حرم مطهر امام رضا(ع)، تصریح کرد: سه روحانی که در حرم مطهر رضوی مورد حمله قرار گرفتند در مناطق محروم اطراف مشهد در حال اقدام جهادی بودند که از اهل سنت نیز در این محل سکونت داشته‌اند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه دشمن برای اینکه بتواند به چند هدف دست یابد اقدام به این امر کرد، افزود: با این کار سعی داشتند تا مانع از فعالیت روحانیون در اقدام جهادی شوند، حرمت حرم مطهر رضوی را بشکنند و در خروجی این ماجرا نتیجه رودرویی تشیع و اهل سنت را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه همه باید این اقدام را محکوم کنند، گفت: گاها یک موضوع کذب را رسانه‌های خارجی و بعضا رسانه‌های داخلی بسیار بزرگ نمایی می کنند اما در مقابل هتک حرمتی که در حرم رضوی به حریم دین، حریم معنویت عالم اسلام و حریم روحانیت شد؛ اما هیچ حرکت و اقدامی توسط برخی جریانات داخلی به گوش نرسید. این موضوع نشان دهنده این است که یک سری افراد در داخل کشور در طول حیات در تبعیت از مستکبران از جمله آمریکا، اسرائیل و وهابیت قرار دارند و حاضرند تمام حیثیت خود را بدهند و یک تاییدیه از مستکبران بگیرند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جهان اسلام عالم تشیع و اهل سنت باید هوشیار باشد، گفت: استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا افول خودشان را به چشم خود می بینند، افول آمریکا کاملا عیان و آشکار است چراکه آمریکا در بعد اقتصادی ، بعد قدرت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، در بحث رهبری دنیا، مسائل اقتصادی و امنیتی رو به افول رفته و این موضوع را کارشناسان آمریکایی و بین‌المللی تایید می‌کنند.

وی عنوان کرد: زمانی که کشوری رو به افول نزدیک شد به هر روشی دست خواهد زد تا افول را کنترل کند و بنابراین جهان اسلام و به ویژه تشیع و مردم ایران اسلامی باید بسیار هوشیار و محتاط باشند و گوش به فرمان نظام و دولت و مقام معظم رهبری باشند، با وحدت و هم‌افزایی که در بین جهان اسلام شکل گرفته اجازه فروپاشی ندهند و  آن را تقویت کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر