logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۶۰۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد،

پیش‌بینی وزش باد شدید از فردا در زنجان/ شهروندان از تردد و توقف در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره خودداری کنند

پیش‌بینی-وزش-باد-شدید-از-فردا-در-زنجان-شهروندان-از-تردد-و-توقف-در-کنار-ساختمان‌های-نیمه‌کاره-خودداری-کنند
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان زنجان گفت: از ظهر سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سامانه‌ای وارد استان زنجان می‌شود که منجر به وزش باد شدید تا نسبتاً شدید می‌شود.

محمدرضا رحمن نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان زنجان، اظهار کرد: از ظهر سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سامانه‌ای وارد استان زنجان می‌شود که منجر به وزش باد شدید تا نسبتاً شدید می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت روز 5 شنبه در استان فعال است، ابراز کرد: منطقه اثر این سامانه زنجان، طارم، ابهر، ایجرود، خدابنده، خرمدره، سلطانیه و ماهنشان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به مخاطرات این سامانه، تصریح کرد: تشکیل و نفوذ گردوخاک و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید اغلب در ظهر تا شب از مخاطرات این سامانه است.

وی با بیان اینکه این سامانه ممکن است به تأسیسات شهری و روستایی، داربست‌ها، بنرها، درختان خشکیده و کهنسال آسیب بزند، عنوان کرد: پرتاب اشیا و کاهش کیفیت هوا از آثار مخاطرات این سامانه است.

رحمن نیا با بیان اینکه شهروندان از تردد و توقف در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره، تأسیسات مرتفع و درختان خشکیده خودداری کنند، ادامه داد: شهروندان به دلیل غبار آلودگی هوا و کاهش کیفیت هوا از ماسک استفاده کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر