logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۶۰۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان:

کسب 9 مدال برون مرزی در سال 1400/ ورودی‌های جدید هیئت تکواندو زنجان به 3 هزار نفر رسید

کسب-9-مدال-برون-مرزی-در-سال-1400-ورودی‌های-جدید-هیئت-تکواندو-زنجان-به-3-هزار-نفر-رسید
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به ورودی‌های جدید هیئت تکواندو استان زنجان، گفت: قریب به سه هزار نفر ورودی جدید این رشته ورزشی در استان زنجان است.

علی سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور مددخانی در تیم ملی تکواندو، اظهار کرد: مددخانی به عنوان سر مربی در تیم ملی تکواندو ناشنوایان حضور دارد.

وی با اشاره به اعزام تیم ملی تکواندو ناشنوایان به المپیک ناشنوایان برزیل، افزود: این مسابقات در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به افتخارات هیئت تکواندو استان زنجان در سال ۱۴۰۰، ابراز کرد: سال گذشته هیئت تکواندو استان زنجان موفق به کسب ۹ مدال برون مرزی توسط ۵ قهرمان شد‌.

وی با اشاره به ورودی های جدید هیئت تکواندو استان زنجان، تصریح کرد: قریب به سه هزار نفر ورودی جدید این رشته ورزشی در استان زنجان است.

سپهری با بیان اینکه امروز آخرین روز ثبت نام مربیان تکواندو در استان زنجان برای انجام دوره های هماهنگی سال ۱۴۰۱ است، ادامه داد: با توجه به اینکه امسال کرونا کمرنگ شده است در برنامه داریم تکواندو را هم در حوزه همگانی و هم در قهرمانی و هم ترویجی با قدرت تمام به پیش ببریم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر