logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۶۰۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
حوزه هنری استان زنجان فراخوان داد؛

تولید آثار هنری؛ با نگاه به سند تحولی حوزه هنری زنجان

تولید-آثار-هنری؛-با-نگاه-به-سند-تحولی-حوزه-هنری-زنجان
حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان همزمان با ایام شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی اقدام به ارائه فراخوان تولید آثار هنری کرده و طبق روال گذشته به حمایت از آثار هنری و همچنین طرح‌های بدیع و خلاقانه و با کیفیت در امر تولیدات فرهنگی و هنری برخواسته است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان همزمان با ایام شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی اقدام به ارائه فراخوان تولید آثار هنری کرده و طبق روال گذشته به حمایت از آثار هنری و همچنین طرح‌های بدیع و خلاقانه و با کیفیت در امر تولیدات فرهنگی و هنری برخواسته است.

از همین رو از کلیه علاقه‌مندان و هنرمندان این عرصه دعوت می‌شود طرح‌ها و ایده‌های خود را در بخش‌های مختلف اعم از موسیقی، آثار ادبی (شعرو داستان و...)، پژوهشی (کتاب، مقاله و...)، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، عکاسی، طراحی، نقاشی، پوستر و...)، ادبیات پایداری(تاریخ شفاهی، کتاب خاطره‌نگاری و...)، هنرهای نمایشی(نمایشنامه‌نویسی و تئاتر بچه‌های مسجد)، سینما (فیلمنامه و فیلم‌های کوتاه و بلند داستانی و مستند، انیمیشن و نماهنگ) و تولیدات چند رسانه‌ای شنیداری و دیداری(اینفوگرافی، موشن گرافیک و ...) تا تاریخ 25 فروردین ماه 1401 به دبیرخانه حوزه هنری استان زنجان ارسال کنند.

شایان ذکر است؛ حوزه هنری در انتخاب طرح‌ها و یا آثار رسیده اولویت خود را با نگاه به سند تحولی حوزه هنری زنجان و پرداخت به «هنر عاشورایی و روایتگری هنری و انقلابی از فرهنگ عاشورایی» و همچنین سند زیست بوم استان عمل خواهد کرد.

قابل ذکر است؛ ارائه آثار هنری آماده‌ی بهره‌برداری از سوی ارائه‌دهندگان با شرط رعایت حق مالکیت مادی و معنوی حوزه هنری و تأیید شورای تخصصی قابل انجام خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این فراخوان می‌توانند با  شماره تماس 02433563159 تماس، و یا به آدرس زنجان خیابان امام خمینی- نرسیده به میدان پانزده خرداد- حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان مراجعه کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر