logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۶۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره برنامه‌ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان:

ثبت‌نام زنجانی‌ها در نهضت ملی مسکن از مرز ۵۹ هزار و ۹۰۱ نفر گذشت/ ۲۱ هزار مجرد زنجانی متقاضی مسکن ملی شدند

ثبت‌نام-زنجانی‌ها-در-نهضت-ملی-مسکن-از-مرز-۵۹-هزار-و-۹۰۱-نفر-گذشت-۲۱-هزار-مجرد-زنجانی-متقاضی-مسکن-ملی-شدند
رئیس اداره برنامه‌ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، از ثبت نام ۵۹ هزار و ۹۰۱ نفر در استان زنجان در سامانه نهضت ملی مسکن تا پایان اسفند ماه سال گذشته خبرداد و گفت: از این تعداد ۲۱ هزار و ۱۵۰ نفر از ثبت نامی ها مربوط به مجردین است.

به گزارش موج رسا; بهزاد کردلو، به آخرین آمار ثبت نامی های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از ۲۸ مهر ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ماه سال گذشته، بیش از ۵۹ هزار و ۹۰۱ نفر در استان زنجان با احتساب مجردین بالای ۲۳ سال، در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۳ هزار و ۴۷۰ نفر در شهر زنجان ثبت نام کردند، اظهار داشت: این شهرستان بیشترین ثبت نامی ها در طرح نهضت ملی مسکن در استان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: همچنین ۴ هزار و ۹۳۷ نفر در شهرستان ابهر نام نویسی کردند و مابقی ثبت نامی ها مربوط به شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر می‌باشد.

کردلو، با بیان اینکه امکان ثبت نام برای مردان و بانوان مجرد در چهار بخش در طرح نهضت ملی مسکن امکان پذیر بود و مجردین مرد بالای ۲۳ سال سن تا ۴۵ سال، مجردین مرد بالای ۴۵ سال، زنان مجرد بالای ۳۵ سال و زنان خود سرپرست در این طرح ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۲۱ هزار و ۱۵۰ نفر به مجردها (زن و مرد) اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در شهر زنجان به ۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط جهت تشکیل پرونده پیامک ارسال شده است، ادامه داد: همچنین در مرحله دوم هم، برای دو هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط براساس اولویت بندی، جهت تشکیل پرونده پیامک ارسال خواهد شد تا به کارگزاری مربوطه مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل کنند و گفتنی است در شهرستان ابهر هم به متقاضیان واجد شرایط از هفته آینده پیامک ارسال می‌شود تا پرونده تشکیل بدهند و در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز پالایش اطلاعات متقاضیان و تشکیل پرونده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام می‌باشد.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، متذکر شد: متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی، تعداد فرزند اولویت بندی شده و جهت تشکیل پرونده به صورت مرحله‌ای پیامک به آنان ارسال می‌شود، تا با حضور در کارگزاری نهضت ملی مسکن نسبت به تشکیل پرونده و بررسی مدارک متقاضی اقدام کنند.

کردلو با تاکید بر اینکه متولی تامین زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن اداره راه و شهرسازی استان است، بیان داشت: در شهرهای با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر ساخت مسکن بر عهده راه و شهرسازی بوده و در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر هم کارگزاری ساخت مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان می‌باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر