logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۶۰۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس بررسی آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

هوای زنجان تا ظهر امروز در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد

هوای-زنجان-تا-ظهر-امروز-در-وضعیت-بسیار-ناسالم-قرار-دارد
کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: شاخص آلودگی هوای زنجان هم‌اکنون 174 بوده و وضعیت هوا در شرایط بسیار ناسالم است که این وضعیت تا ظهر امروز ادامه دارد.

الناز هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شاخص آلودگی هوای زنجان هم‌اکنون 174 بوده و وضعیت هوا در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد.

وی با بیان اینکه این وضعیت تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: هواشناسی استان از بعدازظهر امروز، بارش را پیش‌بینی کرده که در صورت بارش از شدت آلودگی هوا کاسته می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه وضعیت هوای استان هم‌اکنون در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد، تصریح کرد: علاوه بر اینکه بیماران قلبی و ریوی و افراد حساس در این شرایط نبیاد از منزل خارج شوند بلکه سایر افراد نیز از فعالیت‌های سنگین و طولانی در محیط‌های باز و خارج از منزل باید خودداری کنند.

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه شرایط فعلی هوا نیازی به تعطیلی واحدهای تولیدی و مدارس ندارد، گفت: فقط طبق تصمیمات متخذه کارگروه آلودگی هوا در روز گذشته مقرر شد که مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها در شیفت صبح امروز (شنبه 20 فروردین) تعطیل شوند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر