logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۵۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

آماده‌باش یک ماهه در سرزمین اشغالی، نشان از نفوذ استراتژیک نظریه روز قدس دارد

آماده‌باش-یک-ماهه-در-سرزمین-اشغالی،-نشان-از-نفوذ-استراتژیک-نظریه-روز-قدس-دارد
امام جمعه خرمدره گفت: آماده‌باش یک ماهه در سرزمین‌های اشغالی، نشان از نفوذ استراتژیک نظریه روز قدس در درون سرزمین‌های اشغالی بوده و از نشانه‌های صدور انقلاب اسلامی است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با تسلیت شهادت 2 روحانی جهادی و مردمی با اقدام یک عنصر تکفیری اظهار داشت: حمله به 3 روحانی جهادی در حریم حرم مطهر رضوی(ع) هم به لحاظ هتک حرمت آستان قدس رضوی و هم به لحاظ تهدید امنیت جانی شهروندان و به‌ویژه روحانیتی که همیشه دغدغه حق مردم را دارد، محکوم است.

وی خاطرنشان کرد: حساسیت مردمی در صحنه و تلاش برای دستگیری فرد جنایتکار ضمن اعلام انزجار از عمل جنایتکارانه وی، نشان از علاقه‌مندی اکثریت مردم به نهاد دین و روحانیت بوده و حقیقتاً قابل ستایش است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به ضرورت جهاد تبیین افزود: دشمن در حال دشمنی است و آنچه برای ما مهم است، جهاد تبیین است که خود تبیین هم باید جهادی صورت گیرد.

امام جمعه خرمدره با اشاره به جوّسازی‌های صورت‌گرفته در چند روز اول سال در فضای مجازی گفت: مشخصه اصلی جهاد تبیین، جهادی بودن و شناخت واقعیت‌ها و اقتضائات فضای مجازی است.

وی با اشاره به پدیده روزه‌خواری علنی اظهار داشت: مردم عزیز باید توجه کنند که جلب توجه روزه‌خواری نه به دلیل آمار بالای آن که بلکه به دلیل حساسیت اعتقادی مردم از سویی و ناهنجاری شدید این رفتار از سوی دیگر است.

حجت‌الاسلام زاهدی پور خاطرنشان کرد: بخش عمده روزه‌خواری علنی به دلیل ناآگاهی از تکالیف دینی و عدم جامعه‌پذیری درست روز‌خوارانی است که تعداد نسبی آن‌ها زیاد نیست.

وی افزود: تظاهر به روزه‌خواری، هتک حرمت ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و روزه‌داران است و نشان می‌دهد که خانواده و آموزش و پرورش باید توجه بیشتری به جامعه‌پذیر کردن افراد داشته باشند.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه یکی از ترفندهای دشمنان دین در فضای مجازی، بزرگ کردن آمار روزه‌خواری است و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند که قوی نشان دادن لشکر دشمن به دور از بصیرت است، گفت: اگرچه مسئولان فرهنگی و قضایی هم باید نسبت به برخورد جدی با تعداد اندک روزه‌خواران اقدام عملی و جدی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مسئولان در جهاد تبیین اظهار داشت: مسئولان محترم باید هم خود به جهاد تبیین بپردازند و هم به جوانان در این زمینه کمک کنند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دانش‌بنیان بودن کشاورزی خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی به دلیل تامین نیازهای غذایی کشور، یک بخش استراتژیک است و مدیریت هوشمند و تولید دانش‌بنیان می‌تواند منجر به امنیت غذایی و به‌ویژه صرفه‌جویی در آب کشور شود.

وی افزود: آمار 3 برابری مصرف آب در بخش کشاورزی در مقایسه با کشورهای توسعه‌یافته، ضرورت تکیه به کشاورزی دانش‌بنیان را روشن می‌سازد.

امام جمعه خرمدره گفت: آماده‌باش یک ماهه در سرزمین‌های اشغالی، نشان از نفوذ استراتژیک نظریه روز قدس در درون سرزمین‌های اشغالی بوده و از نشانه‌های صدور انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به محاصره یمن و جنایات ائتلاف عربی در یمن اظهار داشت: عقب‌نشینی آل سعود در پی حملات جبهه مقاومت یمن و قبول آتش‌بس 2 ماهه نشان داد که مقاومت، محور پیروزی است و نفوذ پهپادها و موشک‌های یمنی به تحقیر پدافند آمریکایی عربستان سعودی بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر