logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۵۹۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی براساس معیارهای تعیین شده اختصاص می‌یابد

سهمیه-سوخت-ماشین‌آلات-کشاورزی-براساس-معیارهای-تعیین-شده-اختصاص-می‌یابد-
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی بسته به سطح زیر کشت، درصد مکانیزاسیون، قدرت موتور و نوع ماشین‌آلات کشاورزی متغییر است.

حمید حبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سهمیه سوخت تراکتور‌ها و سایر ماشین‌آلاتی که در بخش کشاورزی فعالیت دارند در طول سال گذشته با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی در کارت بانکی دارندگان ماشین آلات شارژ می‌شود.

وی با بیان اینکه برای استفاده از سهمیه باید به سامانه سدف که سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی است مراجعه شود، افزود: پس از ثبت تقاضا سوخت در کارت بانکی فرد شارژ می‌شود و هیچ نیازی به مراجعه حضوری به شرکت نیست.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآرده‌های نفتی استان زنجان با اشاره اینکه در کمتر از دو روز به این درخواست‌ها رسیدگی می‌شود و سهمیه سوخت در کارت بانکی فرد شارژ می‌شود، گفت: روال تامین سوخت در کارت‌ها بر اساس شرایط تعیین شده انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سطح استان ۸ شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: شهرستان طارم ۴ فصل کشت و زرع انجام می‌دهد بر همین اساس طارم مستثنی بوده و تراکتور داران این شهرستان در هر چهار فصل سهمیه سوخت دریافت می‌کنند.

حبیبی ابراز داشت: در سایر شهرستان‌ها، فصل کشاورزی ۸ ماه است و در طول این ماه‌ها سهمیه سوخت شارژ شده اما در ۴ ماه دیگر سهمیه‌ای به تراکتور و ماشین‌آلات این شهرستان‌ها اختصاص نمی‌یابد.

وی تاکید کرد: سهمیه سوخت که در کارت بانکی کشاورزی دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی شارژ می‌شود بستگی به سطح زیرکشت، درصد مکانیزاسیون، قدرت موتور و نوع ماشین‌آلات دارد و به عبارتی ماشین آلات بزرگ سهمیه بیشتری سوخت دریافت می‌کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر