logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۵۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا خبرداد

جزئیات فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های استان زنجان در ماه رمضان/ ممنوعیت فعالیت رستوران‌ها تا اذان مغرب

جزئیات-فعالیت-رستوران‌ها-و-اغذیه-فروشی‌های-استان-زنجان-در-ماه-رمضان-ممنوعیت-فعالیت-رستوران‌ها-تا-اذان-مغرب
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: صنوف تهیه، طبخ و توزیع غذا در ایام ماه مبارک رمضان حداکثر یک ساعت قبل از اذان مغرب می‌توانند اقدام به فعالیت توزیع غذا به صورت بیرون‌بر داشته باشند.

محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امسال نیز همچون سال گذشته نظارت بر بازار اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در حال انجام است و در این راستا گشت‌های بازرسی بیشتر برای بعد از ظهر که فعالیت کسبه بالا است اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در ساعات اولیه صبح بیشتر نانوایی‌ها و میادین عرضه میوه و تره بار بیشتر مورد بازرسی قرار دارند افزود: اولویت نظارت بر روی کالا هایی است که بیشتر مورد نیاز سفره های مردم است و به صورت صبح و بعد از ظهر بازار مورد نظارت قرار می گیرند با این وجود ۶ اکیپ برای نظارت بر کار قنادی‌ها و سایر اصناف تشکیل شده و در حال ارائه خدمات است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه تیم مشترکی با اداره اماکن نیز تشکیل شده تا واحد‌های صنفی همچون اغذیه فروشی‌ها، چلوکبابی، آمیوه و بستنی و سایر مراکز را مورد بازرسی قرار دهند، گفت: این واحد‌ها در ایام ماه مبارک رمضان در طول روز نمی‌توانند فعالیت داشته باشند. با این حال اکیپ سیار در سطح شهر در حال گشت‌زنی است و اگر موردی مشاهده شود واحد صنفی مورد نظر پلمپ خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها چند واحد‌ صنفی دارای مجوز است برای مسافرانی که امکان روزه داری برایشان میسر نیست، ارایه خدمات می‌دهند عنوان کرد: این اصناف با رعایت کردن الزامات صنفی و استتار کامل مغازه از لحاظ دید ارایه خدمات انجام می‌دهند.

موسوی با اشاره به اینکه از اصناف دارای مجوز فعالیت در قسمت‌های مختلف ورودی‌های شهر زنجان همچون میدان بسیج، خیابان خیام، میدان جهاد در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: سایر اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها در مرکز شهر تا پایان ایام ماه مبارک رمضان در طول روز مجوز فعالیت ندارد و اگر خدماتی نیز ارایه دهند تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه جز چند مورد مغازه که دارای مجوز فعالیت در طول روز هستند، بقیه اصناف باید حداکثر یک ساعت مانده به افطار فعالیت خود را انجام دهند گفت: در ایام ماه مبارک رمضان همانند سالیان گذشته همکاری لازم در اجرای محدودیت‌های اعلامی را داشته و ضمن رعایت حرمت و احترام این ماه عزیز همچنان پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر داشته باشند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر