logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۵۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌گو با موج رسا:

نرخ کرایه‌‌های حمل و نقل جاده‎ای در استان زنجان افزایش نمی‌یابد

نرخ-کرایه‌‌های-حمل-و-نقل-جاده‎ای-در-استان-زنجان-افزایش-نمی‌یابد
رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: افزایش نرخ کرایه‌‎‌های حمل و نقل جاده‎ای اتفاق نمی‌افتد و در این باره نیز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

حمید سلمانیان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش قیمت ناوگان‌های حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: قیمت بلیط اتوبوس و کریه های حمل و نقل جاده ای افزایش نخواهد یافت و هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

وی با اشاره به فعالیت ستاد نورز در بازه زمانی 25 اسنفد 1400 تا 15 فروردین 1401، اظهار کرد: گشت‌های راهداری در ایام ستاد نوروز در عوارضی‌ها حضور داشتند.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره خدمات بار و مسافر ارائه شده از طرف اداره کل راهداری استان زنجان در زمان ستاد نورزو، ابراز کرد: در زمان ستاد نوروز 39 هزار و 24 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه در ستاد نوروز سال گذشته 30 هزار و 87 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده بودند، تصریح کرد: تعداد مسافران ستاد نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته 8 هزار و 937 نفر افزایش پیدا کرده است.

سلمانیان با بیان اینکه در ستاد نوروز امسال ما شاهد رشد تعداد مسافران در استان بودیم، عنوان کرد: تعداد مسافران در بازه زمانی ستاد نوروز نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به تعداد کل تردد ‌ای ورودی و خروجی استان زنجان، افزود: 2 میلیون 639 هزار و 246 از طریق سامانه های تردد شمار در سطح استان در بازه زمانی ستاد نوروز ثبت شده است.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه سال ترددها در سطح استان نسبت به سال گذشه 528 هزار و 494 مورد افزایش داشته است، ادامه داد: تردد در محور های موصلاتی استان زنجان نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه 9 نفر از هموطنان در استان زنجان سر صحنه در اثر تصادفات جاده ای فوت شده اند، خاطر نشان کرد: در زمان ستاد نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش تلفات جاده ای بوده ایم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر