logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۵۹۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

تمامی کلاس‌های حوزه علمیه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود/ اعزام طلاب سطح دو و سه برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان

تمامی-کلاس‌های-حوزه-علمیه-به‌صورت-حضوری-برگزار-می‌شود-اعزام-طلاب-سطح-دو-و-سه-برای-تبلیغ-در-ماه-مبارک-رمضان
مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به بازگشایی تمامی مراکز آموزشی در پی تصمیم ستاد مقابله با کرونا، گفت: تمامی کلاس‌های حوزه علمیه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: حوزه علمیه مانند سایر مراکز آموزشی در کشور در پی اعلام بازگشایی مراکز آموزشی در کشور و بازگشت مراکز آموزشی به حالت قبل از همه‌گیری ویروس کرونا حوزه علمیه نیز کلاس‌های خود را به‌صورت کاملاً حضوری برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه تمامی کلاس‌های حوزه علمیه در تمامی پایه‌ها حضوری برگزار می‌شود، ابراز کرد: طلاب سطح دو و سه در ایام ماه مبارک رمضان برای تبلیغ به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک حوزه‌های علمیه‌ای که پایه‌های سطح دو و سه را تدریس می‌کنند تعطیل می‌شوند تا طلاب به امر تبلیغ برسند، تصریح کرد: اکنون کلاس‌های سطح دو و سه حوزه علمیه در استان زنجان تعطیل است و طلاب این کلاس‌ها در مأموریت‌های تبلیغی هستند.

وی با بیان اینکه کلاس‌هایی سطح یک حوزه علمیه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: امتحانات حوزه‌های علمیه استان زنجان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان به مدت یک تا دوهفته به طلاب فرجه داده می‌شود و امتحانات پایان سال بعد از اتمام زمان فرجه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان اتمام امتحانات حوزه‌های علمیه استان زنجان، ادامه داد: حوزه‌های علمیه در تابستان تعطیل هستند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر