logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۵۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

سال گذشته اعتباری از محل بازآفرینی شهری به شهرداری زنجان جذب نشده است/ امسال خبرهای خوشی از اقدامات شهرداری به گوش مردم می‌رسد

سال-گذشته-اعتباری-از-محل-بازآفرینی-شهری-به-شهرداری-زنجان-جذب-نشده-است-امسال-خبرهای-خوشی-از-اقدامات-شهرداری-به-گوش-مردم-می‌رسد
شهردار زنجان با بیان اینکه در سال گذشته اعتباری از محل بازآفرینی شهری برای شهرداری زنجان جذب نشده بود، گفت: فقط در پایان سال با عنایت و ورود استاندار زنجان 4.5 میلیارد تومان از محل بازآفرینی شهری جذب شد که آن هم هنوز به‌طور کامل محقق نشده است.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با تعامل و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، شروع ریل‌گذاری برای اقدامات سال 1401 به خوبی اتفاق افتاده که نمونه آن برنامه‌ریزی دقیق کارها است چرا که برای اولین بار در تاریخ شهرداری زنجان، روکش آسفالت‌ریزی از 10 فروردین آغاز شده و لکه‌گیری و مرمت معابر نیز از اوایل اسفند سال گذشته آغاز شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سطح معابر از وضعیت خوبی برخوردار نیستند، برنامه جدی برای ترمیم معابر در سال جاری داریم که بستگی به چند فاکتور دارد و امسال برنامه خوبی برای آسفالت‌ریزی در شهر زنجان خواهیم داشت.

فیروزفر با بیان اینکه در سال گذشته اعتباری از محل بازآفرینی شهری برای شهرداری زنجان جذب نشده بود، گفت: فقط در پایان سال با عنایت و ورود استاندار زنجان 4.5 میلیارد تومان از محل بازآفرینی شهری جذب شد که آن هم هنوز به‌طور کامل محقق نشده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر زنجان از زمان ابلاغ تاکنون گشایش آنچنانی به‌صورت محوری در شهر زنجان ایجاد نکرده است، اظهار داشت: معابری که پیش‌بینی و طرح شده بود در برخی مناطق، قابل اجرا نیست و امسال به دنبال این خواهیم بود که این معابر را به‌صورت عملیاتی و کارشناسی به حالت قابل اجرا درآوریم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام شهر زنجان در آغاز سال جدید در شرایط خوبی قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: قرارداد قبلی سبزه‌میدان رو به اتمام بوده و در حال عقد قرارداد دوم هستیم ضمن اینکه مصالح پیش‌بینی شده برای سبزه‌میدان با شرایط جوّی زنجان سازگار نیست که در پی تبدیل آن به پیور هستیم که پروسه آن از اسفند سال گذشته آغاز شده است.

فیروزفر افزود: تبدیل این مصالح هم سبب صرفه‌جویی عمده و هم دوره نگهداری پروژه با ضریب اطمینان بالایی می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی نیاز به تامین 35 میلیارد تومان اعتبار دارد، گفت: دوربرگردان پل امام حسن(ع) نیز احتمال تغییر در کندرو دارد اما در هر صورت تا 3 خرداد به بهره‌برداری می‌رسد ضمن اینکه معبر پادگان نیز به خوبی پیش می‌رود و امسال سال خوبی برای شهرداری زنجان خواهد بود و خبرهای خوشی به گوش مردم خواهیم رساند.// آ  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر