logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۵۹۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان:

افزایش قیمت 50 درصدی مواد اولیه قنادی در زنجان/ کمترین قیمت زولبیا و بامیه در کشور 60 هزار تومان است

افزایش-قیمت-50-درصدی-مواد-اولیه-قنادی-در-زنجان-کمترین-قیمت-زولبیا-و-بامیه-در-کشور-60-هزار-تومان-است
رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت شکر و روغن نسبت به سال گذشته، گفت: به طور میانگین مواد اولیه از سال گذشته حدود 50 درصد افزایش داشته است.

رسول محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در سراسر کشور برای نان چایی قیمت‌گذاری مصوب وجود ندارد و آزاد است، اظهار کرد: فعلاً برای قیمت‌گذاری برای زولبیا و بامیه در استان زنجان فعلاً به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه تعدادی از استان‌ها قیمت مصوب خود را برای زولبیا و بامیه اعلام کرده‌اند، ابراز کرد: استان زنجان جزو استان‌هایی است که قیمت مصوب را تعیین نکرده است.

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان با بیان اینکه در هیچ استانی قیمت زولبیا و بامیه کمتر از 60 هزار تومان نیست، تصریح کرد: فعلاً به نتیجه‌ای برای قیمت‌گذاری نرسیده‌ایم و بعد از تعیین قیمت اعلان عمومی می‌‌شود.

وی با بیان اینکه کمبود مواد اولیه در استان نداریم، عنوان کرد: قیمت مواد اولیه زولبیا و بامیه و قنادی بسیار بالا است.

محمدی با بیان اینکه 150 تن شکر سهمیه بندی برای قنادی‌های استان زنجان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: فعلاً شکر سهمیه بیندی توزیع نشده اما طی روزهای آینده در بین قنادی‌های استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قیمت آرد و روغن بسیار بالا است، افزود: هیچ‌گونه کمبودی در مواد اولیه وجود ندارد اما مواد اولیه نسبت به سال‌های گذشته افزایش بی‌رویه قیمت را داشته است.

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته هر کیسه آرد به قیمت 150 تا 160 هزار تومان فروخته می‌شد، ابراز کرد: قیمت هر کیسه آرد به 500 تا 650 هزار تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه قیمت شکر و روغن نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: به طور میانگین مواد اولیه از سال گذشته حدود 50 درصد افزایش داشته است.

محمدی با بیان اینکه ما مخالف افزایش قیمت زولبیا و بامیه و شیرینی هستیم، عنوان کرد: افزایش قیمت‌ها باعث می‌شود تا قدرت خرید مردم کاهش داشته باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر