logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

دولت ها درخواست کمک از سپاه کرده اند/دولت ها اگر توانمندی لازم را دارند از سپاه درخواست کمک نکنند

دولت-ها-درخواست-کمک-از-سپاه-کرده-اند-دولت-ها-اگر-توانمندی-لازم-را-دارند-از-سپاه-درخواست-کمک-نکنند
امام جمعه خرم دره گفت: مهمترین نقاط قوت کشور ما قدرت سپاه پاسداران است، دولت ها درخواست کمک از سپاه کرده اند، و به دلیل ناتوانی دولت ها سپاه وارد شده است سپاه برای اینکه دین و ایمان مردم و دولت ها به خطر نیافتد وارد عرصه سازندگی شده است ، دولت ها اگر توانمندی لازم را دارند از سپاه درخواست کمک نکنند، در حالی که سپاه بدون چشم داشت در حال خدمت است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت : خداوند در سوره نحل می فرماید: خداوند فرمان به عدل و احسان و بخشش به نزدیکان میدهد، و از فحشاء و منکر و ظلم و ستم نهى میکند، خداوند به شما اندرز میدهد شاید متذکر شوید.

وی با اشاره به معنای عدل گفت: عدل به معنى واقعى کلمه آنست که هر چیزى در جاى خود باشد و   هر گونه انحراف ، افراط، تفریط، تجاوز از حد، تجاوز به حقوق دیگران بر خلاف اصل عدل است .

امام جمعه خرم دره در ادامه به کار ناپسند ربا اشاره کرد و افزود: از ربا خواری بپرهیزید که زندگی را ضایع و موجب  ازبین رفتن برکت و امنیت اقتصادی  در جامعه می شود و همچنین پیوند عطوفت و مهربانی را از بین می برد .

حسینی با اشاره به شهادت آیت الله بهشتی ، هفته قوه قضائیه را گرامی داشت و گفت: شهید بهشتی واقعا یک انسان برجسته ‏ای بود در همه ابعاد که مظلومانه به شهادت رسید.

وی همچنین به سالروز تخریب ائمه بقیع اشاره کرد و گفت: تخریب بارگاه ائمه اطهار نشانه عمق کینه و دشمنی وهابیت به اسلام  است و وهابیت نیرنگ اجانب برای نابودی اسلام است.

خطیب جمعه خرم دره همچنین به سالروز حمله هوای امریکا به هواپیمائی مسافربری ایران اشاره کرد و گفت:  در ۱۱ تیرماه سال ۶۷ ، هواپیمائی مسافربری ایران توسط ناو جنگی آمریکایی  مورد موشک حمله قرار میگیرید و همه مسافران و خدمه هواپیما  به شهادت رسیدند.

حسینی با اشاره به خباثت های امریکا در طول سالها در جهان اشاره کرد و گفت: امریکا در سال های گذشته از هیچ ظلم، تجاوز، آتش افروزی، خباثتی علیه  برخی کشورهای فروگذار نکرده است و همین جنایات علیه ایران که بجای محاکمه افراد خاطی به آنان مدال شجاعت می دهند که اوج خباثت آنان را نشان می دهد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز عید فطر گفت: رهبر معظم انقلاب بر حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان تاکید کرده اند.

حسینی با اشاره به اینکه  امریکا می خواهد سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار بدهد و به کشور ما ضربه بزند افزود: مهمترین نقاط قوت کشور ما قدرت سپاه پاسداران است، دولت ها درخواست  کمک از سپاه کرده اند،  و به دلیل ناتوانی دولت ها سپاه وارد شده است سپاه برای اینکه  دین و ایمان مردم   و دولت ها به خطر نیافتد وارد عرصه سازندگی شده است ،  دولت ها اگر توانمندی لازم را دارند از سپاه درخواست کمک نکنند، در حالی که سپاه بدون چشم داشت در حال خدمت  است.

منبع: نبض سحر

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر