logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۵۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت شنا و واترپلو استان زنجان:

استخرهای شنا برای استفاده عموم مردم بازگشایی می‌شود

استخرهای-شنا-برای-استفاده-عموم-مردم-بازگشایی-می‌شود
رئیس هیئت شنا و واترپلو استان زنجان با بیان اینکه از این هفته استخرهای شنا برای استفاده عموم مردم بازگشایی می‌شود، گفت: در بازه زمانی بهمن‌ماه تا به امروز فقط دو تیم تمرینی شنا و واترپلو توانسته‌اند از استخرها استفاده کنند.

مصطفی بسطامیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازگشایی استخرهای شنا از بهمن‌ماه به‌صورت محدود در زنجان، اظهار کرد: فقط تیم‌های تمرینی شنا از استخرهای استان استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه عموم مردم فعلاً نمی‌توانند از استخرها استفاده کنند، ابراز کرد: کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی فعلاً برگزار نمی‌شود.
رئیس هیئت شنا و واترپلو استان زنجان با بیان اینکه از این هفته استخرهای شنا برای استفاده عموم مردم بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: در بازه زمانی بهمن‌ماه تا به امروز فقط تیم‌های تمرینی شنا و واترپلو توانسته‌اند از استخرها استفاده کنند.
وی با بیان اینکه ما جزو هیئت‌های ورزشی هستیم که بیشترین تعطیلات را در پی انتشار و همه‌گیری کرونا داشته‌ایم، عنوان کرد: مدت بسیار کوتاهی است که هیئت شنا و واترپلو فعالیت خود را آغاز کرده است.
بسطامیان بیان کرد: فعلاً از طرف اداره کل ورزش و جوانان کمک‌هزینه و تسهیلات خاصی برای جبران خسارت‌های وارده دریافت نکرده‌ایم.
وی با بیان اینکه تعطیلی دوساله هیئت شنا و واترپلو استان زنجان باعث شد که بازیکنان واترپلو و شناگران از ورزش بسیار دور شوند، عنوان کرد: دور شدن ورزشکاران از محیط‌ها ورزشی باعث افت ورزشکاران شده است.
رئیس هیئت شنا و واترپلو استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مدونی انجام شده است تا ورزشکاران را به استخرها بیاوریم و به آمادگی‌های قبل از کرونا برسانیم، ابراز کرد: انشاالله در مسابقات سال 1401 حضوری پررنگ خواهیم داشت.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر