logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۵۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس استان زنجان

لزوم-نظارت-بر-رعایت-شیوه‌نامه‌های-بهداشتی-در-مدارس-استان-زنجان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه نظارت‌ها باید برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس انجام شود، گفت: کرونا هنوز ریشه‌کن نشده است و ما ملزم به همزیستی با این ویروس هستیم.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز در مراسم بازگشایی مدارس استان زنجان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پروژه مهر دیگری در بهار رقم خورده است و من این را به‌تمامی دانش‌آموزان استان زنجان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه برای حفظ جان همشهریان محدویت هایی در زمان همه‌گیری ویروس کرونا اعمال شد، ابراز کرد: در پی این محدودیت‌ها مدارس به‌صورت غیرحضوری و نیمه‌حضوری برگزار شد که شرایط مطلوبی را نداشت.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت‌گرفته هیچ کشور پیشرفته‌ای آموزش را به‌خاطر کرونا تعطیل نکرده است، تصریح کرد: کشورهای پیشرفته با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آموزش را ادامه می‌داند.

وی با بیان اینکه طی انجام واکسیناسیون گسترده شرایطی فراهم آمد تا مدارس بازگشایی شوند، عنوان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس به فعالیت خود به‌صورت حضوری ادامه خواهند داد.

رفیعی با بیان اینکه کرونا سبک زندگی جدیدی را در کشور به راه انداخته است، ادامه داد: محصول آموزش‌وپرورش تربیت انسان‌های نسل آینده، اندیشمند، آینده‌ساز است و ازاین‌جهت بسیار اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها باید برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس انجام شود، افزود: کرونا هنوز ریشه‌کن نشده است و ما ملزم به همزیستی با این ویروس هستیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ما باید تمامی فعالیت های فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و.. را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: تمامی دانش‌آموزان در کلاس‌های درس از ماسک استفاده کنند و پنجره کلاس‌ها به‌عنوان تهویه باز باشد.

وی با بیان اینکه چاره‌ای برای افزایش فاصله‌گذاری در کلاس‌ها وجود ندارد، ابراز کرد: این شرایطی که امروز من در این مدرسه دیدم خوب بود و همین شرایط و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به همین صورت در سایر مدارس در دستور کار باشد.

رفیعی با تشکر از تلاش معلمان که عنصر اصلی تربیت انسان‌های دلداده به اسلام و وطن هستند، تصریح کرد: تعالی و تحول کشور از مسیر آموزش‌وپرورش می‌گذرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر