logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۵۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

شهرداری زنجان در روز طبیعت کیسه زباله و هیزم به شهروندان توزیع می‌کند/ آماده‌سازی بوستان‌های سطح شهر زنجان برای روز طبیعت

شهرداری-زنجان-در-روز-طبیعت-کیسه-زباله-و-هیزم-به-شهروندان-توزیع-می‌کند-آماده‌سازی-بوستان‌های-سطح-شهر-زنجان-برای-روز-طبیعت
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: همکاران معاونت خدمات شهری در صبح روز 13 فروردین جهت توزیع کیسه زباله و هیزم و در عصر همان روز نیز جهت تحویل زباله شهروندان در مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان مستقر می‌شوند.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلات پیش رو و فرا رسیدن 13 فروردین، روز طبیعت اظهار داشت: همکاران معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان در صبح روز طبیعت جهت توزیع کیسه زباله و هیزم در تمام مبادی خروجی شهر زنجان مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه کیسه زباله و هیزم تا حد امکان برای شهروندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: همکاران در بعدازظهر روز طبیعت نیز در تمام مبادی ورودی شهر زنجان مستقر شده و کیسه‌های زباله را از شهروندان تحویل می‌گیرند.

احمدی با اشاره به قرعه‌کشی در بین شهروندان افزود: تمام شهروندانی که کیسه زباله خود را هنگام ورود به شهر زنجان تحویل همکاران شهرداری دهند، یک قبض قرعه‌کشی دریافت می‌کنند و این قبض به تمام شهروندان چه کیسه زباله از شهرداری دریافت کرده و چه کیسه زباله خودشان را ارائه دهند، ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه هدایایی به قید قرعه‌کشی به تعدادی از شهروندان اعطا می‌شود، تصریح کرد: این اقدام شهرداری در راستای فرهنگسازی و یادآوری این موضوع است که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنیم و حتی اگر زباله‌هایی دیگران از گذشته در طبیعت رها کرده‌اند نیز در راستای حفظ محیط زیست، جمع‌آوری و در عصر روز طبیعت به شهرداری تحویل داده شود.

وی گفت: شهرداری زنجان برای ارج نهادن به فرهنگ عدم رهاسازی زباله در طبیعت و اهتمام شهروندان در پاکیزه نگه داشتن محیط زیست، اقدام به این قرعه‌کشی و هدیه یادگاری می‌کند.

احمدی با اشاره به آماده‌سازی بوستان‌های سطح شهر برای استفاده شهروندانی که در روز طبیعت به خارج از شهر نمی‌روند، اظهار داشت: سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، آبخوری‌ها و سایر مسائل مربوط به نظافت بوستان‌ها انجام و این مراکز برای استفاده شهروندان در روز طبیعت آماده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پارک‌های ملت، ارم، گلستان و جنوب شهر زنجان (خانه قرآن) در روز طبیعت برای استفاده شهروندان دایر است.

احمدی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز برای روز طبیعت به‌صورت کشیک در تمام مبادی خروجی و پارک‌های سطح شهر زنجان مستقر است تا در صورت حادثه احتمالی در کمترین زمان ممکن حضور پیدا کنند و مشکلی برای مردم، پیش نیاید و شهروندان خاطره خوشی از روز طبیعت در کنار خانواده داشته باشند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: شهرداری، یک دستگاه خدمات‌رسان بوده و ارائه خدمات شهرداری نه تنها در نوروز بلکه در طول سال حتی یک ساعت هم تعطیل نمی‌شود.

وی ابراز کرد: خدمات شهرداری از جمله جمع‌آوری زباله، سازمان‌های آتش‌نشانی، آرامستان، حمل‌ونقل، مشاغل، فرهنگی و... در همه ایام اقدام به ارائه خدمات کرده و تعطیل نیستند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر