logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۵۸۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

نقاط پرحادثه در محور قره‌پشتلو زنجان اصلاح می‌شود

نقاط-پرحادثه-در-محور-قره‌پشتلو-زنجان-اصلاح-می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اصلاح نقاط پرحادثه در محور قره‌پشتلو زنجان، گفت: اصلاح دو مقطع از این مسیر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام شده که فعلاً تأیید نشده و موافقت‌نامه‌ها برای دریافت تاییدیه در دست پیگیری است.

عبدالحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در شهرستان طارم پروژه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، اظهار کرد: راه‌های زرنی و سرخ‌آباد جزو پروژه‌های دارای اعتبار است و تا پایان سال مالی یعنی تیرماه عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم هستیم تعهداتی را که تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ داشته‌ایم را انجام دهیم، ابراز کرد: پروژه سه‌راهی چورزق به سمت پل ارشت تا پایان تیرماه آسفالت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه روکش آسفالت محور آببر جزو پروژه‌های نگهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است که عملیات‌های آن شروع شده است، تصریح کرد: این پروژه در حد منابع موجود ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به پروژه محور درّام به گندم آباد، عنوان کرد: این پروژه در حال اجرا است و این پروژه جزو برنامه‌های ادامه‌دار راهداری است.

علی‌اکبری با بیان اینکه کل محور ارمغان خانه 80 کیلومتر است، ادامه داد: 10 کیلومتر از این محور در طول سال‌های گذشته چهاربانده شده است.

وی با اشاره به پروژه اداره کل راه و شهرسازی در محور ارمغانخانه، افزود: از روستای بیرونده این محور به راه صلی اتصال پیدا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اصلاح 60 کیلومتر باقی‌مانده محور قره‌پشتلو برای اصلاح اعتبار بسیار بالایی نیاز دارد، ابراز کرد: اعتباراتی برای اصلاح نقاط پرحادثه در سفر رئیس‌جمهور اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اصلاح دو مقطع از این مسیر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام شده است که فعلاً تأیید نشده و موافقت‌نامه‌ها در دست پیگیری است، تصریح کرد: اصلاح تقاطع ارمغانخانه به طول 2 کیلومتر و اصلاح تقاطع روسیتای سهرین به طول 2 کیلومتر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پیشنهاد شده است که در صورت تأیید این نقاط اصلاح می‌شوند.

علی‌اکبری افزود: بیشترین مشکل فعلاً در این دو نقطه است که اصلاح این دو نقطه در دست پیگیری است در صورت نهایی شدن اجرایی و عملیاتی می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر