logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۵۸۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

محور تهم_ چورزق به دلیل ریزش کوه مسدود است

محور-تهم--چورزق-به-دلیل-ریزش-کوه-مسدود-است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ریزش کوه در نزدیکی روستای شیت اتفاق افتاده است، عنوان کرد: فعلا مسیر تهم_ چورزق با هماهنگی پلیس راه مسدود اعلام شده است.

عبدالحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در برخی از گردنه‌های استان زنجان شاهد بارش‌های پراکنده هستیم، اظهار کرد: در گردنه‌هایی مانند خان‌چای و تخت سلیمان شاهد بارش‌های پراکنده بودیم.

وی بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده توسط اداره کل هواشناسی کماکان شاهد بارش‌های پراکنده در برخی از گردنه‌ها خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به ریزش کوه در محور تهم_ چورزق، تصریح کرد: شب گذشته در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در انتهای مسیر نهم چورزق شاهد ریزش کوه بودیم که آیت اتفاق منجر به مسدود شدن این محور شده است.

وی با بیان اینکه ریزش کوه در نزدیکی روستای شیت اتفاق افتاده است، عنوان کرد: فعلا مسیر تهم چورزق با هماهنگی پلیس راه مسدود اعلام شده است.

علی‌اکبری با بیان اینکه نیروهای کمی برای بازگشایی مسیر از صبح امروز به محل ریزش کوه اعزام شده‌اند، ادامه داد: امیدوار هستیم تا آخر وقت امروز این مسیر بازگشایی شود.

وی افزود: وضعیت نهایی مسیر تهم چورزق آخر وقت اعلام خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر