logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۵۸۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

دستگيري سارق حرفه اي با بيش از 20 فقره سرقت در زنجان

دستگيري-سارق-حرفه-اي-با-بيش-از-20-فقره-سرقت-در-زنجان
رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارق حرفه اي سرقت از اماکن خصوصي با اعتراف به بيش از 20 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش موج رسا; سرهنگ کاراگاه محمد علي آدينه لو در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت و در راستاي افزايش ارتقای امنيت اجتماعي ، طرح دستگيري و برخورد با سارقان باغات و ويلاهاي حومه شهرستان در دستور کار دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي مرکز استان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي تصريح کرد :تحقيقات فني و بررسي هاي دقيق ماموران منجر به شناسايي سارق سابقه دار در این خصوص گردید.
وي در ادامه بيان کرد: کارآگاهان پس از تحقيقات نامحسوس و شناسايي محل اختفاي متهم در يک عمليات از پيش طراحي شده و دقيق با هماهنگي مقام قضايي دستگير و مقاديري  سيم، کابل برق کشف شد.
سرهنگ «آدينه لو» خاطر نشان کرد: در تحقيقات فني از متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابي شده اما با ارائه سوابق و مستندات  به 20 فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان در پايان با اشاره به اينکه تعامل دو سويه مردم و پليس ، زمينه‌ساز برقراري امنيت پايدار در جامعه است گفت: مردم نقش مهمي در توليد امنيت دارند و بايد در راستاي عمل به امر به ‌معروف و نهي از منکر هرگونه موارد مشکوک را از طريق شماره تلفن 110 به مرکز فوريت‌هاي پليس گزارش کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر