logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۵۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

افزایش امداد‌رسانی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده‌های زنجان/ ۱۰ بیمار قلبی ریوی احیا شدند

افزایش-امداد‌رسانی-در-ایام-تعطیلات-نوروزی-در-جاده‌های-زنجان-۱۰-بیمار-قلبی-ریوی-احیا-شدند
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس استان زنجان با بیان اینکه ماموریت‌های اورژانس نسبت به دو سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است گفت: بیشتر امداد رسانی ها مربوط به تصادفات در جاده‌ها بوده اما خوشبختانه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا امروز فقط یک نفر فوتی در جاده های استان رخ داده است.

 اصغر جعفری روحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ماموریت‌های اورژانس استان نسبت به دو سال گذشته توجه چشمگیری داشته است اظهار داشت: بیشتر امداد‌رسانی‌ها مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.

وی گفت: خوشبختانه از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا این لحظه یک نفر فوتی وجود داشته و فوتی دیگری در تصادفات گزارش نشده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس استان زنجان گفت: حدود ۱۰ مورد احیا قلبی ریوی موفق نیز در ایام تعطیلات نوروزی در بیمارستان‌های استان انجام شده و بیماران احیا شده به زندگی برگشته است.

وی با بیان اینکه اورژانس جهت امداد رسانی در آمادگی کامل قرار دارد تصریح کرد: پایگاه هوایی اورژانس با یک بالگرد در آمادگی کامل قرار دارد و از همین رو قریب به ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ۶۰ پایگاه شهری و جاده‌ای به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه امداد رسانی به مسافران نوروزی هستند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر