logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۵۸۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

طعم شیرین نظم وامنیت ، ثمره ی تلاش پلیس خدوم است/ برخورد مقتدرانه با جرایم اقتصادی بایستی ادامه داشته باشد

طعم-شیرین-نظم-وامنیت-،-ثمره-ی-تلاش-پلیس-خدوم-است-برخورد-مقتدرانه-با-جرایم-اقتصادی-بایستی-ادامه-داشته-باشد
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جمع کارکنان پلیس استان زنجان با تاکید بر اینکه برخورد مقتدرانه با جرایم اقتصادی بایستی ادامه داشته باشد،  گفت: مردم بعنوان ولی نعمت و بزرگترین سرمایه ما هستند که بایستی رضایت و اعتماد عمومی را جلب نماییم.

به گزارش موج رسا; نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جمع کارکنان پلیس استان زنجان با تبریک سال نو و اشاره به اهمیت بالای امنیت مطلوب در سطح استان، اظهار کرد: کارکنان پلیس بسیار پر تلاش هستند و با حضور مستمر در کنار مردم در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرائم گام موثری بر می دارند.

وی با بیان اینکه طعم شیرین نظم و امنیت حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم پلیس است، گفت: خداقوت؛ امنیت سازان بی ادعا.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای ماموریت ها بویژه در ایام تعطیلات نوروزی ، پلیس مثل همیشه پر تلاش در تمام حوزه ها به صورت شبانه روزی حضور دارد و امنیت را برای مردم عزیز تامین می کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: امروز پلیس با همه قوت و قدرت ، خوش درخشیده و خوشبختانه با صمیمیت توانسته در دل مردم ظهور و بروز پیدا کند،مردم با مشاهده و حضور قدرتمند آنان در سطح جامعه احساس آرامش می کنند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه برخورد مقتدرانه با جرایم اقتصادی بایستی ادامه داشته باشد، یادآورشد: مردم بعنوان ولی نعمت و بزرگترین سرمایه ما هستند که بایستی رضایت و اعتماد عمومی را جلب نماییم.

امام جمعه زنجان با اشاره به نقش پر رنگ سربازان در تامین نظم و امنیت، اذعان داشت: دوران خدمت سربازی فرصتی برای تربیت آنان است، باید با روابط دوستانه و صمیمانه، این جوانان را برای ورود به عرصه مسئولیت پذیری در جامعه آماده نماییم.

سردار رحیم جهانبخش" با تبریک سال نو و قدردانی از امام جمعه زنجان در پشتیبانی از ماموریت های پلیسی، بیان داشت: در راستای تامین نظم و امنیت و در خور شان امت شریف سرزمین شهامت و شهادت با تمام توان و امکانات به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم.

وی ادامه داد:افزایش سطح عبودیت، بندگی و تعمیق آن که عاقبت به خیری دارد و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) به این امر مهم دست یابیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه خدمت رسانی پلیس در طول سال و در هر شرایطی، تعطیلی ندارد، بیان داشت: پیشگیری از جرایم ، خصوصا" سرقت و کاهش تصادفات از اولویت های اساسی و مهم پلیس در تعطیلات نوروزی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر