logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۵۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان:

احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها/ شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند

احتمال-آبگرفتگی-معابر-و-سیلابی-شدن-مسیل‌ها-شهروندان-از-تردد-در-حاشیه-رودخانه‌ها-و-مسیل‌ها-خودداری-کنند
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به تقویت سامانه بارشی فعال در استان از فردا، گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت آب و هوای استان زنجان، اظهار کرد: امروز شاهد بارش پراکنده در سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه از فردا سامانه بارشی فعال در استان تقویت می‌شود، ابراز کرد: شاهد رگبار باران و رعد و برق در استان خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد، تصریح کرد: احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا روز پنجشنبه به صورت پراکنده ادامه دارد، عنوان کرد: اوج بارش‌های این سامانه در روز سه‌شنبه است.

سلطانی با بیان اینکه احتمال بارش برف در ارتفاعات وجود دارد، ادامه داد: از روز چهارشنبه شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همشهریان از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند، افزود: شهروندان از حضور در فضاهای باز به دلیل احتمال رعد و برق خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: به دلیل احتمال بارش برف در مسیرهای کوهستانی شهروندان از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر