logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۵۷۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

کم‌فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست

کم‌فروشی-مدیران-به-هیچ-وجه-قابل-بخشش-نیست
فرماندار زنجان گفت: مصوبات مطروحه در جلسات شهرستان از لحظه طرح شدن در جلسات، قابلیت اجرایی داشته و مدیران نباید منتظر صورتجلسه مصوبات باشند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج) و عید باستانی نوروز اظهار داشت: هر قدم و قلمی که در جهت رفاه حال مردم و پیشرفت و آبادانی کشور برمی‌داریم طبق آموزه‌های دینی ما همان روز برایمان عید است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مسئولیت یک جمعیتی را بر عهده گرفته‌ایم با جان و دل باید خدمتگزار مردم بوده و در حوزه کاری خود به نحو احسن عمل نماییم.

خالقی برای چندمین بار با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نباید زنجان را با دیگر شهرستان‌های استان مقایسه نمایند، افزود: شهرستان زنجان بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده پس شایسته نیست خود را با شهرستان‌های کوچک استان مقایسه نماییم.

فرماندار زنجان گفت: علی‌رغم اینکه روز معارفه این موضوع را از مدیران خواستم بازهم از مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ را سریعاً به فرمانداری ارسال کنند.

وی تاکید کرد: مصوبات مطروحه در جلسات شهرستان از لحظه طرح شدن در جلسات، قابلیت اجرایی داشته و مدیران نباید منتظر صورتجلسه مصوبات باشند.

خالقی از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا آمادگی لازم جهت استقبال از مسافران نوروزی را داشته و در این راستا همکاری بین دستگاه‌ها بیش از پیش باشد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چراغ راه و تبیین‌کننده وظایف همه مدیران است، تصریح کرد: به محض اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، همه مدیران وظیفه دارند نسبت به نصب بنر شعار سال در سردرب ادارات خود اقدام نمایند.

در حاشیه این مراسم از زحمات سیدبهزاد شفیعی، قدردانی و سیدمجتبی حسینی‌راد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان منصوب شد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر