logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۵۷۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

تغییری در قیمت و میزان سهمیه سوخت خودرو‌ها اعمال نخواهد شد/ افزایش نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروزی

تغییری-در-قیمت-و-میزان-سهمیه-سوخت-خودرو‌ها-اعمال-نخواهد-شد-افزایش-نظارت-بر-جایگاه‌های-عرضه-سوخت-در-ایام-تعطیلات-نوروزی
مدیر‌عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر جایگاه‌های سوخت تحت عنوان گلگشت نوروزی انجام خواهد شد، گفت: در تامین سوخت مشکلی وجود ندارد و تغییری در میزان سهمیه و قیمت سوخت نیز اعمال نخواهد شد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه قبل از آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی برنامه‌ای تحت عنوان گلگشت نوروزی آغاز می‌شود، اظهار داشت: گلگشت نوروزی شامل گروه‌های بازرسی، کنترلی و نظارتی هستند که از ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به صورت کشوری و از مناطق استانها به صورت استانی گروه‌بندی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این گروه‌ها در سطح جاده‌ها و خیابان هایی که جایگاه سوخت وجود دارد، حضور می‌یابند، افزود: کار این تیم‌ها نظارت بر آماده سازی، مهیا سازی و فراهم نمودن امکانات و شرایط برای مسافران است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه پیش‌بینی بر این است تا امسال شاهد افزایش مسافرت‌ها نسبت به دو سال گذشته باشیم، گفت: در همین راستا گلگشت‌های نوروزی از 23 اسفند تا 15 فروردین در تمام جایگاه‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نماز خانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های بنزین و گازوییل را مورد نظارت قرار خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه مشکل در جایگاه‌های عرضه سوخت قبل از تعطیلات با هماهنگی مالکان جایگاه‌ها مرتغع خواهد شد، عنوان کرد: این مجتمع‌ها و جایگاه‌ها آماده برای استفاده مسافران نوروزی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سوخت رسانی مطلوب و افزایش میزان رضایت در اولویت کار قرار دارد، گفت: ۱۰۰ باب جایگاه در سطح استان برای تامین سوخت فعال خواهند بود.

مدیر‌عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: سهمیه بنزین و گازوئیل طبق روال سال‌های گذشته در کارت شارژ می‌شود با این حال هیچ کمبودی به لحاظ تامین سوخت وجود نداشته بلکه مازاد بر نیاز است با این شرایط هیچ کمبودی در عرضه سوخت نداریم.

وی تاکید کرد: قیمت‌ سوخت همان قیمت‌های قبلی است و تغییری به لحاظ قیمت‌ها نخواهیم داشت‌./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر