logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۵۷۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط‌عمومی هیئت بسکتبال استان زنجان:

تیم بسکتبال استان زنجان از صعود به لیگ برتر جا ماند/ کمبود اعتبار موجب محرومیت تیم بسکتبال بانوان از مسابقات شده است

تیم-بسکتبال-استان-زنجان-از-صعود-به-لیگ-برتر-جا-ماند-کمبود-اعتبار-موجب-محرومیت-تیم-بسکتبال-بانوان-از-مسابقات-شده-است
مدیر روابط‌عمومی هیئت بسکتبال استان زنجان با اشاره به تلاش‌های تیم بسکتبال استان زنجان، گفت: به دلیل کمبود اعتبار و مشکلات مالی تیم بسکتبال استان زنجان از صعود به لیگ برتر جا ماند.

مرتضی متین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه متأسفانه بخش بانوان هیئت بسکتبال استان زنجان تیم ندارد، اظهار کرد: دو نفر از بانوان بسکتبالیست زنجان در تیم بسکتبال استان مازندران بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دلیل اینکه هیئت بسکتبال زنجان در بخش بانوان تیم ندارد نبود اسپانسرهای مالی در این حوزه و کمبود اعتبارات هیئت بسکتبال است، ابراز کرد: بازی‌های مینی بسکتبال، آموزشی و پیشرفته بانوان به مناسبت جام فجر در شهرستان زنجان برگزاری شد.

مدیر روابط‌عمومی هیئت بسکتبال استان زنجان با اشاره به برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف در بخش بانوان، تصریح کرد: رویدادهای ورزشی متنوعی مانند جام رمضان، مسابقات مینی بسکتبال درسطح آموزشی و پیشرفته، مسابقات جام فجر، و... برگزار شد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های فراوان تیم بسکتبال آقایان استان زنجان از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک صعود کرد، عنوان کرد: 54 تیم در لیگ دسته یک وجود دارد و مسابقات رفت و برگشتی این لیگ برگزار شد و تیم بسکتبال زنجان در این مسابقات درخشش خوبی داشت.

متین فر با بیان اینکه بازی پلی‌آف تیم بسکتبال استان زنجان با تیم شیمی دور مسابقه داد و در مسابقه اول تیم استان زنجان موفق به شکست تیم شیمی دور شد، افزود: در بازی دوم تیم شیمی دور از یک بازیکن آمریکایی در این مسابقه استفاده کرد که استان زنجان این بازی واگذار کرد و از صعود به 8 تیم برتر جا ماند.

وی با بیان اینکه تیم شیمی دور به دلیل داشتن اسپانسرهای قوی هم از بازیکنان لیگ برتر و هم از بازیکان خارجی در مسابقات استفاده می‌کرد، ادامه داد: تیم بسکتبال استان زنجان جزو 16 تیم دسته یک است.

مدیر روابط‌ عمومی هیئت بسکتبال استان زنجان با اشاره به رویدادهای ورزشی برگزار شده توسط هیئت بسکتبال استان زنجان، ابراز کرد: کلاس‌های داوری، کلاس‌های مربیگری با حضوری عباس آقاو.. برگزار ‌شد.

وی با اشاره به اسپانسرهای هیئت بسکتبال، تصریح کرد: اسپانسرهای هیئت بسکتبال زیاد نیست و کم است.

متین فر با بیان اینکه عملکرد هیئت بسکتبال استان زنجان باتوجه‌به اعتباراتی که در اختیار داشت بسیار خوب بود، عنوان کرد: دریافتی هیئت بسکتبال استان زنجان از اداره ورزش و جوانان سالانه بیشتر از 20 یا 30 میلیون نیست.

وی با بیان اینکه در مسابقات رفت و برگشتی بسکتبال، اداره کل ورزش و جوانان در میزبانی‌ها حمایت‌های خوبی داشت، خاطرنشان کرد: دو سال قبل تیم بانوان استان زنجان در لیگ دو شرکت کرده بودند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر